Last edited by MYTZE on 08 Apr 2016 14:53, edited 4 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Mad Max Road Fury vocals, fucking dik 
-
MHardtraxx Veteran
Erg vet
maar Headhunterz - The Power of Music much
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
Dit is wel echt The Power Of Music 2.0. Exact dezelfde sfeer en akkoorden. Moet niet gekker worden, vind het wel een fijne plaat verder. Goede kicks.
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen Aug 2026
Als die de sound van HHZ wil namaken is het zeer goed gelukt. Maar heb hier verder niks mee in tegenstelling tot andere tracks. Voor mijn gevoel te veel een remake in plaats van een track met HHZ invloeden. Ik zet Keep me Awake nog even op 
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
2.0 was Cyber - We Are God alwrote:Dit is wel echt The Power Of Music 2.0.
HAHHAAHAHHAHAHAAHAHHAHAAHHA
Ik hoor nu pas die vocal die is aangepast van 'My name is Max' naar 'My name is Tim'

Ik hoor nu pas die vocal die is aangepast van 'My name is Max' naar 'My name is Tim'
-
MHardtraxx Veteran
wrote:HAHHAAHAHHAHAHAAHAHHAHAAHHA
![]()
![]()
![]()
De kick in dat filmpje van bijna jaar geleden vind ik er veel beter bij passen dan deze "rawachtige" kick. Wel supergave sfeer en melo. Power of the music 2.0, dat wel.
Mee eens.wrote:Dit is wel echt The Power Of Music 2.0. Exact dezelfde sfeer en akkoorden. Moet niet gekker worden, vind het wel een fijne plaat verder. Goede kicks.
Komt zeker dicht in de buurt van Power of Music, maar daardoor niet minder lekker
Wat een heerlijke melodie blijft die van PoM, maar dit sfeertje en deze melo is ook
Wat een heerlijke melodie blijft die van PoM, maar dit sfeertje en deze melo is ook
haha wat een heldwrote:HAHHAAHAHHAHAHAAHAHHAHAAHHA
![]()
![]()
![]()
inb4 dit morgen op HardNews staat
Dit + midintro lijkt wel heel veel op Noisecontrollers - Faster 'n Further zowrote:Dit is wel echt The Power Of Music 2.0. Exact dezelfde sfeer en akkoorden. Moet niet gekker worden, vind het wel een fijne plaat verder. Goede kicks.
-
MHardtraxx Veteran
Iets betere kwaliteit:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Meer op de climax van Titan & High Voltage - Case Zerowrote:Dit + midintro lijkt wel heel veel op Noisecontrollers - Faster 'n Further zowrote:Dit is wel echt The Power Of Music 2.0. Exact dezelfde sfeer en akkoorden. Moet niet gekker worden, vind het wel een fijne plaat verder. Goede kicks.
Meer op Seven van E-Forcewrote:Meer op de climax van Titan & High Voltage - Case Zerowrote:Dit + midintro lijkt wel heel veel op Noisecontrollers - Faster 'n Further zowrote:Dit is wel echt The Power Of Music 2.0. Exact dezelfde sfeer en akkoorden. Moet niet gekker worden, vind het wel een fijne plaat verder. Goede kicks.
En vocals zitten ook in Main Concern & Hardstyle Mafia - Survive
-
MHardtraxx Veteran
"my name is tim" het zijn de details die het 'm doen inderdaad. Gaaf!