Vet! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
NHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2013
- last seen Jun 2026
Pff ik heb deze weer ff op repeat, maar wat een mega plaat is dit zeg 
Het orginaliteitsgedeelte ontgaat me eerlijk gezegd, maar heerlijke track inderdaad! Prima mid-intro, lekker sfeertje in een niet al te lange break, en een gave melodie, top!
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Holy shit wat een geweldig nummer 
Helemaal verliefd op deze plaat, beste nummer in maanden 
Erg vet
hoop dat Artifact door gaat met deze style 
Deze man is erg goed bezig! Wat een plaat weer 
Eindelijk eens een plaat die niet overdreven hard of lomp is, maar gewoon een stevig nummer. Vocalen passen er mooi bij. Gave sfeer in de 2e climax.
Goeie aanwinst voor EOL, want dat label is ook nog verre van interessant tot nu toe..
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Goeie shit dit 
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Klinkt goed! 
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Na Lunar nu ook de world is mine
heerlijk!
Ij-zer-sterke track! Gewoon eens een heerlijke "stevige" track die ongeforceerd overkomt.
Echt een toptrack dit
Echt een toptrack dit
Net geluisterd maar niet op denderende speakers. Klinkt wel superdik al, deed me beetje denken aan wat ik eigenlijk van Digital Punk wil horen. Het begint van de break doet me sterk aan een andere hele dikke track denken. Een oude Frontliner maybe? In ieder geval; Artifact helemaal in de gaten houden nu, gaat lekker zo 
Heb ik ook gedaan, ik ben echt fan gewordenwrote:Artifact helemaal in de gaten houden nu, gaat lekker zo
Self Depricationwrote:Het begint van de break doet me sterk aan een andere hele dikke track denken. Een oude Frontliner maybe? In ieder geval; Artifact helemaal in de gaten houden nu, gaat lekker zo
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Ja!!wrote:Goeie voor Loudness!wrote:Self Deprication