Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
-
DHardtraxxer
- 105 posts member since 2014
- last seen May 2016
Ik vind Artifact sowieso een van de beste upcoming ariesten op het moment. Dit klinkt ook weer erg lekker.
Thanks voor het posten!
Dit was een testmix. De uiteindelijke versie zit in deze set:
View on SoundCloud
@ 7:18
View on SoundCloud
Deze is echt heel vet zeg
. Fijne kicks en hele dikke melodie in de climax!
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
De hoofdpost is al aangepast zie ik. Erg dikke track man! Hele fijne sfeer en lekkere kicks!wrote:Thanks voor het posten!Dit was een testmix. De uiteindelijke versie zit in deze set:
View on SoundCloud
Na Now We're Talking weer een andere sound, netjes hoor 
-
NHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2012
- last seen May 2017
Heerlijke track alweer! Artifact bewijst een erg gevarieerde producer te zijn, ik had dan ook verwacht dat Theracords Artifact zou strikken i.p.v Jason Payne die productie technisch toch een stuk minder is. Als je in je eerste jaar tracks als Sanctum, Black Planets, Now We're Talking en nu weer deze uit je mouw schudt voorzie ik een heel heldere toekomst! Keep it up Koen!
Thanks voor het compliment man!!wrote:Heerlijke track alweer! Artifact bewijst een erg gevarieerde producer te zijn, ik had dan ook verwacht dat Theracords Artifact zou strikken i.p.v Jason Payne die productie technisch toch een stuk minder is. Als je in je eerste jaar tracks als Sanctum, Black Planets, Now We're Talking en nu weer deze uit je mouw schudt voorzie ik een heel heldere toekomst! Keep it up Koen!
Artifact is in mijn ogen echt de meest interessante en indrukwekkende opkomende dj producer op dit moment, dit is wederom weer een lekker nummertje 
Last edited by Scarzor on 26 Nov 2014 17:52, edited 1 time in total.
Hele vette vocalen en melodie
Leuke plaat.
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Hele fijne track! Gozer is goed bezig:)
Heerlijke track!
Die screech herken ik wel ergens van, kan het alleen niet zo 1, 2, 3 plaatsen.. B-front plaatje denk ik..
Die screech herken ik wel ergens van, kan het alleen niet zo 1, 2, 3 plaatsen.. B-front plaatje denk ik..