Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 2 tracks

Arkaine - Fear No More / Lost In Eternity (SCAN060)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCAN060
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Taxi wrote:Is er nog niet wat ouder spul klaar? Heb het idee dat bijvoorbeeld Wasted Penguinz veel meer releasen in korte tijd. Maar kan aan mij liggen natuurlijk.

Vind Fear no more erg leuk!
Ik krijg t idee dat scantraxx gewoon releaset wat er opgestuurd wordt. WP en Arkaine willen hun tracks wss veel sneller releasen om sneller in bekendheid te groeien, terwijl een Headhunterz/Wildstylez wel ff wacht met het opsturen van Doomed/tonight remix omdat ze m wat langer exclusief willen houden. Ook zoals je in een recente tweet van bob kon lezen, duurt het vaak lang voordat een track echt wordt afgemaakt. Symphonic Sound werd op Hardbass al gedraaid (of nog eerder?) maar is nu pas af.
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Jan 2012
mrazura wrote:Lost In Eternity :thumbsup:
+1
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Fear no More :worship: :worship:

Als die kicks niet zo overdreven hadden gepitcht, was dit echt een dikke 9 waard.
Kicks op zich zijn prima, maar die verneukte pitchkicks maken dit een 8.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Ik begrijp niet wat iedereen zo mooi vindt aan fear no more, vind het echt bagger :p

Lost in eternity vindk zelfs beter :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Op Scantraxx zelfs, die jongens hebben snel een groot label te pakken! Dat is ook wel terecht, want bijvoorbeeld Voice Of Desire is echt een goede plaat! Ik vind deze minder dan die plaat, maar niet verkeerd.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jammer dat hun kicks zo vreselijk zijn, want dit zijn echt getalenteerde gasten. Ondanks dat dit niet zo mijn ding is vind ik het wel een goede aanwinst voor een groot label als Scantraxx. Die jongens gaan het wel maken :)
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
Khadber wrote:Op Scantraxx zelfs, die jongens hebben snel een groot label te pakken! Dat is ook wel terecht, want bijvoorbeeld Voice Of Desire is echt een goede plaat! Ik vind deze minder dan die plaat, maar niet verkeerd.
Denk nu alleen wel dat er een beetje hetzelfde gaat gebeuren als met WP. Nu ze op Scantraxx zitten wordt er meteen erg veel verwacht omdat het zo'n groot label is en maar denk dat ze nog niet de kwaliteit kunnen bieden die de grotere artiesten op dit label wel hebben. De eerste WP releases waren imo kwalitatief ook nog niet om te juichen maar ze maken de laatste tijd grote stappen vooruit :thumbup:
Maargoed, kan hier ook compleet naast zitten maar dacht er een beetje aan. Vind dit zelf toch ook echt super lekkere en originele platen en stukken origineler als die zooi die Brennen Heart tegenwoordig uitkotst.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
bob marok wrote:
Khadber wrote:Op Scantraxx zelfs, die jongens hebben snel een groot label te pakken! Dat is ook wel terecht, want bijvoorbeeld Voice Of Desire is echt een goede plaat! Ik vind deze minder dan die plaat, maar niet verkeerd.
Denk nu alleen wel dat er een beetje hetzelfde gaat gebeuren als met WP. Nu ze op Scantraxx zitten wordt er meteen erg veel verwacht omdat het zo'n groot label is en maar denk dat ze nog niet de kwaliteit kunnen bieden die de grotere artiesten op dit label wel hebben. De eerste WP releases waren imo kwalitatief ook nog niet om te juichen maar ze maken de laatste tijd grote stappen vooruit :thumbup:
Tja, je zou ook gek zijn om hen niet te contracteren op het moment. Gewoon heel veel potentie. Maar goed, bij andere talenten heeft dat ook wel eens langer geduurd.
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
Dat is ook zeker waar, deze jongens hebben erg veel talent en ik weet ook zeker dat ze het ver gaan schoppen.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Lost In Eternity is wel oke, maar Fear No More is heerlijk! :)
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Hoop dat iemand binnen scantraxx deze jongens een spoedcursus beatmatchen kan geven.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Gangsterdwerg wrote:Hoop dat iemand binnen scantraxx deze jongens een spoedcursus beatmatchen kan geven.
Wat dan?
N
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Lost in Eternity is wel een dikke track. :bomb: :bomb:
Helaas word ik van Fear No More niet zo vrolijk,,
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Jolle wrote:
Gangsterdwerg wrote:Hoop dat iemand binnen scantraxx deze jongens een spoedcursus beatmatchen kan geven.
Wat dan?
Ze kunnen niet draaien, was gister op Q-Base vrij slecht.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
@Hardstyle.com
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Fear No More _0_ Op een of andere manier vind ik de pitch kicks in de climax erg goed bij de climax zelf passen!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Gangsterdwerg wrote:
Jolle wrote:
Wat dan?
Ze kunnen niet draaien, was gister op Q-Base vrij slecht.
:lol: En toch worden ze dan geboekt, vraag me af hoe dat komt xd Te triest eigenlijk..
D
Festuca wrote:@Hardstyle.com
volgens mij blijf je speciaal op om te zeggen dat die uit is ofniet? :P zo indruk wek je bij mij op :P
A
DarkestSymphony wrote:
volgens mij blijf je speciaal op om te zeggen dat die uit is ofniet? :P zo indruk wek je bij mij op :P
Ja.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Almighty wrote:
DarkestSymphony wrote:
Ja.
^^
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Fear No More is heel vet :woot:
Artiest
478 posts member since 2010
last seen Aug 2024
SUPERR release :D
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Almighty wrote:
DarkestSymphony wrote:
Ja.
Hij heeft een botje gebouwt dat om 12 uur zegt

@hardstyle.com

Vind het trouwens wel heel handig! Misschien moeten ze in de openings post ook wat duidelijker zijn met of een plaat uit is of niet.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Taxi wrote:Vind het trouwens wel heel handig! Misschien moeten ze in de openings post ook wat duidelijker zijn met of een plaat uit is of niet.
In de beginpost staat altijd een releasedatum(voor zover bekend), en onderin jouw beeldscherm staat de datum van vandaag. Met een beetje moeite moet het je dan zelf ook lukken. ;)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Almighty wrote:
DarkestSymphony wrote:
Ja.
We weten nu ook wel dat je het irritant vindt dat Festuca dat blijft zeggen Almighty.
Laat hem lekker :)