Archaeic AKA Yhimself
View on YouTube
View on YouTube
Last edited by Notoriouskaffa on 12 May 2013 21:11, edited 3 times in total.
Fapmateriaal blijkbaar.wrote:Wat heb je trouwens aan views em subs als je geen Adsense hebt?
Jij beantwoord je eigen vraag.wrote:Ik krijg nooit reclames oid bij jou video's![]()
En volgens mij mag je het ook niet toepassen op spul wat niet van jou is/waar je geen rechten toe hebt.
Maar jij die van mij niet.wrote:Jij beantwoord je eigen vraag.wrote:Ik krijg nooit reclames oid bij jou video's![]()
En volgens mij mag je het ook niet toepassen op spul wat niet van jou is/waar je geen rechten toe hebt.
Dat is de video in mijn eerdere comment. Van Archaeic(eerder dus Yhimself) zijn eigen channel.wrote:Edit: Zie net dat hij een officiële release heeft onder Yhimself.
Gelieve ook de officiële preview te plaatsen wanneer die er is.
Ik had het tegen Notoriouskaffa.wrote:Dat is de video in mijn eerdere comment. Van Archaeic(eerder dus Yhimself) zijn eigen channel.
Kik um goan en denken dat ik niks van jou admin cp/mod cp weet.wrote:Ik had het tegen Notoriouskaffa.wrote:Dat is de video in mijn eerdere comment. Van Archaeic(eerder dus Yhimself) zijn eigen channel.
Oh en dat stiekem bijplaatsen van je kanaal in de OP gaat ook niet meer lukken.
Dankje! Plaatje weggehaald, is nergens voor nodig. En natuurlijk nog een waarschuwing.wrote:Jij bent echt bruut man.
![]()
welke deze ?wrote:Dankje! Plaatje weggehaald, is nergens voor nodig. En natuurlijk nog een waarschuwing.wrote:Jij bent echt bruut man.
![]()