en waneer ga je eens wat releasen?
Active topics in Tracks
Moderators
klinkt weer heerlijk, wil hem zeker in HQ horen
Dit klinkt echt zo gruwelijk vet
snel een hq horen
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
weinig over te zeggen.. dikke track
wil een hq voor een beter oordeel 
Mike
Kan vooral niet wachten om Window live te horen 
hopelijk released hij snel eens wat want al zn tracks zijnwrote:MikeKan vooral niet wachten om Window live te horen
Zie Arboza liever geen previews meer plaatsen... Hij maakt je altijd lekker maar er komt nooit wat van uit. Op die free na dan. 
Ik zou zeggen ga naar WIshoutdoor !wrote:Zie Arboza liever geen previews meer plaatsen... Hij maakt je altijd lekker maar er komt nooit wat van uit. Op die free na dan.
Ga ik al, maar wat heb ik daar aan dan? Komen de tracks dan magisch op m'n MP3?wrote:Ik zou zeggen ga naar WIshoutdoor !wrote:Zie Arboza liever geen previews meer plaatsen... Hij maakt je altijd lekker maar er komt nooit wat van uit. Op die free na dan.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Als ze zijn set uitzenden wel?wrote:Ga ik al, maar wat heb ik daar aan dan? Komen de tracks dan magisch op m'n MP3?
Klinkt weer heel vet. Hele dikke sfeer en die screech is ook mooi. Kan echt NIET wachten tot WiSH. 
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
klonk goed maar jammer dat hij geen kick liet horen.. 
geen kick? weet je wel wat een kick is die zaten gewoon in de video hoor?wrote:klonk goed maar jammer dat hij geen kick liet horen..
Ben benieuwd naar betere kwaliteit. Met de sfeer zit het in ieder geval al goed 
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Van mijn part mag de release morgen zijnwrote:Ben benieuwd naar betere kwaliteit. Met de sfeer zit het in ieder geval al goed
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Wow, die build up is echt meesterlijk, en die climax 
-
J
Niet mijn ding dit, maar dat kan altijd nog veranderen...
Released deze jongeman nog wel eens wat?
Released deze jongeman nog wel eens wat?
idd, zoveel dikke platen maar niks releasen 
doe m'n bestwrote:idd, zoveel dikke platen maar niks releasen
haha dat snap ik, hoop alleen dat er binnenkort een solo release van je komtwrote:doe m'n bestwrote:idd, zoveel dikke platen maar niks releasen
Zo snel mogelijk tekenen bij TMS dan. Het is een keer genoeg geweest met dat wachten 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Beetje dertien in een dozijn duistere track met harde kick. Meh. Wacht de HQ af.
troll neem ik aan.wrote:Beetje dertien in een dozijn duistere track met harde kick. Meh. Wacht de HQ af.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Nee.wrote:troll neem ik aan.wrote:Beetje dertien in een dozijn duistere track met harde kick. Meh. Wacht de HQ af.