Ga zo door zou ik zeggen!wrote:dit is inderdaad zeker niet zoals i´m ready, ik probeer ook een eigen stijl te ontwikkelen dus ff wat proberen natuurlijk!:D
Active topics in Tracks
Moderators
- The EndYouTube
- R909YouTube
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Ja beetje balen als het zo vroeg wordt aangekondigd.. zit je zo lang te wachtenwrote:Nog maar 2 weekjes
lekkere platen hoor
vooral R909
Elke keer als een vrouw aan komt zetten met tracks, moet er eerst gevraagd worden of ze het wel zelf geproduceerd heeft

tja dat hou je toch
volgende track is misschien meer jullie smaak! dus keep in mind! als je
nieuwschierig bent!

nieuwschierig bent!
Last edited by Anna Peters on 02 Mar 2012 17:40, edited 1 time in total.
bedoel je niet keep in mind?wrote:tja dat hou je tochvolgende track is misschien meer jullie smaak! dus keep in tough als je
nieuwschierig bent!
we wachten af!
Vind dit nog best lekker hoor, vooral R909 is een heerlijk plaatje 
Lekker melodisch met een stevigere kick er onder
Beetje als de oude Crypsis kick. Vind overigens wel dat de kick gevaarlijk dicht naar een hardcore kick neigt. Verschil moet er wel blijven imo.
Lekker melodisch met een stevigere kick er onder
keep in touch was overduidelijk de bedoeling.wrote:bedoel je niet keep in mind?wrote:tja dat hou je tochvolgende track is misschien meer jullie smaak! dus keep in tough als je
nieuwschierig bent!
![]()
we wachten af!
Inderdaad, en The End (door die vette vocals), kan ik ook zeker waarderen.wrote:R909 is echt heel vet!!
R900 is echt vet, andere moet ik nog even aan wennen maar is zeker niet slecht
vette release weer
vette release weer
Kan ze beide wel waarderen al is R909 wel vetter maar door de bekende vocals toch weer net niet helemaal super. Maar alsnog veel in de spelers stoppen 
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Ben ik het nu wel, na een aantal keer R909 beluisteren, mee eens. Ik dacht eerst van.. waar heb jij het nou weer over, maar nu vind ik het ook erg dicht naar een hardcore kick neigen idd. Alleen vind ik de kick er niet slechter door en vind hem zeker niet vervelend.wrote:Lekker melodisch met een stevigere kick er onderBeetje als de oude Crypsis kick. Vind overigens wel dat de kick gevaarlijk dicht naar een hardcore kick neigt. Verschil moet er wel blijven imo.
Voor de rest, beide tracks zijn lekker, R909 wat harder en The End wat meer Eufonisch. Voorkeur gaat toch meer naar The End
Op zich lekkere tracks, alleen die kicks, vind ik zo zonde he, past er imo helemaal niet bij. Met andere kicks hadden het voor mij een stuk betere en dikkere platen geweest.
Mja dat weet je niet
Mja dat weet je niet
echt super bedankt voor jullie positieve reacties! erg blij om te horen

-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
verrassend goed!