Wildstylez Remix @ Astral 
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Ambassador Inc. - Put This On Youtube (DWX025)
- Label
- Dirty Workz
- Catalogue number
- DWX025
Listen onYouTube
- 01Put This On Youtube
- 02Put This On Youtube (Wildstylez Remix)
- 03The Hardstyle Nation
-
D
hoe weet je dat?wrote:Die Wildstylez Remix.
al gehoord?
wildstylez maakt echt wel dikke muziek dus ben benieuwd naar preview
Al gehoord inderdaad. Staat op de Astral site.wrote:hoe weet je dat?wrote:Die Wildstylez Remix.
al gehoord?![]()
wildstylez maakt echt wel dikke muziek dus ben benieuwd naar preview
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dikke saaie meuk is dat ja!wrote: WS Remix: Al gehoord inderdaad. Staat op de Astral site.
Vind de Wildstylez remix best leuk.. beetje blij maar oke..
beetje erg blij die van wildstylez, orgineel is beter
vocals vidn ik wel vet van wildstylez. Wel zomers, dus kan er mee door.
Mwa, hoorde die van Wildstylez een keertje, dacht ok valt nog wel mee.
Na 3 luisterbeurte verveelt ie echter al en dat had ik niet met die van Ambassador Inc!
Niet zo'n fan van deze dus!
Na 3 luisterbeurte verveelt ie echter al en dat had ik niet met die van Ambassador Inc!
Niet zo'n fan van deze dus!
Die wildstylez remix kan de originele echt niet overtreffen!
Ik vind de Wildstylez remix wel lekker, alleen een beetje jammer dat we nu ook in de Hardstyle al beginnen met autotune. Origineel blijft beter though.
Al zetten ze er een Patrick Jumpen Remix bij op. Mij maakt t niet uit.
Ik ben echt gek van die plaat.
Hold up, wait a minute
Here comes the sound
Put this on Youtube
Show them how we go down
BAM BAM BAM

Ik ben echt gek van die plaat.
Hold up, wait a minute
Here comes the sound
Put this on Youtube
Show them how we go down
BAM BAM BAM
Nee, sorry. Die remix is het niet voor me. Maar het orgineel vind ik wel erg tof, dus dat is ook lastig te overtreffen.
Inderdaad, orgineel heeft gewoon lekkere 'vibe'. Geen extreme beukerij maar gewoon een orgineel, simpel en vrolijk nummer. Zo kan hardstyle ook zijnwrote:Nee, sorry. Die remix is het niet voor me. Maar het orgineel vind ik wel erg tof, dus dat is ook lastig te overtreffen.
Agreed. De stem verneukt de remix vind ik.wrote:Nee, sorry. Die remix is het niet voor me. Maar het orgineel vind ik wel erg tof, dus dat is ook lastig te overtreffen.
Ik moet wel zeggen dat het melodietje van de Wildstylez remix me raakt, maar niet in combinatie met de vocals van Put This On Youtube. Dat is zo jammer. Los had hier een hele dikke track uit kunnen rollen met een ontzettend trancy vibe. Hopelijk doet hij nog iets met dit soort deuntjes, want die liggen mij persoonlijk wel.
Gewoon ala trance: oogjes dicht, genieten..
Wel eens Dutch Master / Slim Shore tracks gehoord? En ik weet zeker dat er nog wel andere voorbeelden zijn. The Other Side van Alphaverb bijvoorbeeld.wrote:Ik vind de Wildstylez remix wel lekker, alleen een beetje jammer dat we nu ook in de Hardstyle al beginnen met autotune.
Is dat autotune?wrote:Wel eens Dutch Master / Slim Shore tracks gehoord? En ik weet zeker dat er nog wel andere voorbeelden zijn. The Other Side van Alphaverb bijvoorbeeld.wrote:Ik vind de Wildstylez remix wel lekker, alleen een beetje jammer dat we nu ook in de Hardstyle al beginnen met autotune.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
De melo is inderdaad wel aanstekelijk! Ik vind de kick erachter wel erg soft voor wildstylez doen. Wildstylez stond hoog in het lijstje als producer voor mij maar met deze track en de In & out plaat valt het me toch tegen van hem. Op complex situation na dat is gwoon een dikke plaat!wrote:Ik moet wel zeggen dat het melodietje van de Wildstylez remix me raakt, maar niet in combinatie met de vocals van Put This On Youtube. Dat is zo jammer. Los had hier een hele dikke track uit kunnen rollen met een ontzettend trancy vibe. Hopelijk doet hij nog iets met dit soort deuntjes, want die liggen mij persoonlijk wel.
gewoon versie is best 
ik was keer bij deepack niemand kon het nummer ik meezingen die kale van deepack naar mij lage xD
ik was keer bij deepack niemand kon het nummer ik meezingen die kale van deepack naar mij lage xD
Origineel is absoluut een leuke track! En die vocals zijn wel het toppunt haha
Wildstylez had zich beter kunnen bezighouden met wat anders. Dit is niks helaas.
Wildstylez had zich beter kunnen bezighouden met wat anders. Dit is niks helaas.
orgineel is wel een leuke plaat. De wildstylez remix daarentegen...HEERLIJK
lekker zomers, leuk gedaan met de vocals, word nog een leuk schijfje denk ik zo....
ik vind die WS remix echt te soft
melodie is wel leuk en aanstekelijk mjaa
orgineel is stukken beter
melodie is wel leuk en aanstekelijk mjaa
orgineel is stukken beter