7 Dec. Freaky
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Alphaverb - The Otherside / Feel Good(Gentalica Remix) (AVIO005)
- Label
- AVIO Records
- Catalogue number
- AVIO005
- 01Feel Good [Gentalica Remix] (5:30)
- 02B-Leaf (5:19)
Source: aviorecords.nl
Klinkt echt heerlijk! dit is niet de standaard hardstyle! is eens iets anders 
Alphaverb is een topgast om mee om te gaan en zijn tracks zijn prima! Enige minpuntje vind ik zelf B-Leaf, dat is niet mijn track. Feel Good en The Other Side gaan gehaald worden.
Dan heb ik dit jaar toch aardig wat AVIO binnen gehaald!
Alphaverb is een topgast om mee om te gaan en zijn tracks zijn prima! Enige minpuntje vind ik zelf B-Leaf, dat is niet mijn track. Feel Good en The Other Side gaan gehaald worden.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Dat ze maar snel op web te verkrijgen zijn, 2 dikke nummers!!
Nou eerlijk gezegd vind ik er bij nader inzien aan allebei niet zo heel veel aan 
-
HHardtraxxer
- 61 posts member since 2008
- last seen Mar 2013
avio is toch echt wel de meest nieuwe harde opkomer in de hs scene
alphaverb en interacable one zijn alle bij zwaar goed (vin ik
)
b-leaf
mega track
the otherside
feel good
alphaverb en interacable one zijn alle bij zwaar goed (vin ik
b-leaf
the otherside
feel good
opkomer? ze zijn er geloof ik al een tijdje hoor... alleen AVIO als label is er nog maar sinds 2008
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
indeedwrote:the otherside kippevel
Vind er ook weinig aan, vooral die vocals.wrote:Nou eerlijk gezegd vind ik er bij nader inzien aan allebei niet zo heel veel aan
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Inderdaad,, op defqon draaide ze toen in the purple ook als bazzimplantz live volgens mij en niet als AVIOwrote:opkomer? ze zijn er geloof ik al een tijdje hoor... alleen AVIO als label is er nog maar sinds 2008
Klopt, en hun eerste release dateert uit 2004. Punt is dat het nu allemaal opeens een stuk harder gaat!wrote:Inderdaad,, op defqon draaide ze toen in the purple ook als bazzimplantz live volgens mij en niet als AVIOwrote:opkomer? ze zijn er geloof ik al een tijdje hoor... alleen AVIO als label is er nog maar sinds 2008
-
PHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2009
- last seen Aug 2012
Sorry AVIO-fans, maar the otherside en B-leaf zijn geen knallers, naar mijn mening..
Feel Good (Gentalica remix) klinkt als een jump melodie met Hardstyle kick..
Deze komt niet op mijn verlanglijst..
Feel Good (Gentalica remix) klinkt als een jump melodie met Hardstyle kick..
Deze komt niet op mijn verlanglijst..
Gisternacht mn allereerste vinyl order geplaatst bij Freaky - deze moet ik gewoon hebben
Meteen ook maar The First Cut / Greenhouse, Another Day In My Life / Strange Love en Rock Civilization meegenomen
Hopelijk maandag binnen
-
RHardtraxxer
- 186 posts member since 2008
- last seen Apr 2017
In 2007 draaide ze toen al als verassings act als Bazz Implant op Quakedance, later is die set ook vrijgegeven. Vrijdag nacht werd feel good gedraaid bij Quakedance door AVIO 
The Otherside Original, Feel Good Remix en evt The Otherside dub kopen. Wacht even op de Dance-Tunes versie (goedkoper).
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Vette nummers 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
haha ik zag net dat je ze aan het luisteren waswrote:Vette nummers
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Haha dat kloptwrote:haha ik zag net dat je ze aan het luisteren waswrote:Vette nummers
Jaaaa vet! Hier wacht ik al zolang op
Hopen inderdaad dat Dance-tunes er een beetje vaart achter zet, anders koop ik ze gewoon op hardstyle.com
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Yeah, binnen halen!! 
PARTYNATION, HERE WE GO AGAIINNNN 
de eerste 2 zijn prachtig
alleen B2 is vergeleken met de Zatox vs Alphaverb - High Believes (Alphas Mashup) niet veel aan
alleen B2 is vergeleken met de Zatox vs Alphaverb - High Believes (Alphas Mashup) niet veel aan