Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Album 16 tracks

Alphaverb - Substream

Label
AVIO Records
Catalogue number
AVIOCD001
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
heb de nummers ff snel los geluisterd... kan me nog niet bekoren, maar ben ook geen alphaverb fan.
Ik luister m morgen waarschijnlijk wel ff goed
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
djpatt wrote:ja dacht ik ook wel,maar heb dit vaker gezegd en dan krijg ik te horen dat pollen niet meer voor pitcher en dozer produced
Voor Dozer idd niet meer. Bij Luc zal het nu een samenwerking zijn ipv dat Pollen gewoon alles maakt. Wss waren er toen al een hoop album tracks af voordat ze samen gingen werken, of had Luc niet genoeg tijd of wat dan ook.
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
PNXRMX wrote:
djpatt wrote:ja dacht ik ook wel,maar heb dit vaker gezegd en dan krijg ik te horen dat pollen niet meer voor pitcher en dozer produced
Voor Dozer idd niet meer. Bij Luc zal het nu een samenwerking zijn ipv dat Pollen gewoon alles maakt. Wss waren er toen al een hoop album tracks af voordat ze samen gingen werken, of had Luc niet genoeg tijd of wat dan ook.
Wat ik daar toevallig van weet, is dat Luc in het begin dat hij mocht draaien onder de naam The Pitcher ook helemaal geen zin had om te produceren, maar alleen wou draaien. Pollen zou de producties doen en Luc kon zich focussen op zijn favoriete bezigheid binnen het genre.

Hoe die verhoudingen nu liggen weet ik niet

Terug on: Ik ga nog geen previews luisteren van dit album, dan is ie leuker als ie uitkomt voor mij :)
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ik kreeg op Partyflock een bericht:
Gratishet album van Alphaverb downloaden!

Je ontvangt dit bericht omdat de artiest Alphaverb tot je favorieten behoort.
Om zijn fans te bedanken wil hij jullie allemaal een gratis digitaal kopie van zijn eerste album aanbieden!

Download hem hier (geldig t/m 21 november)

Mocht je de officiële CD ook graag aan je collectie willen toevoegen, is deze onder andere verkrijgbaar bij Bol.com, Hardstyle.com , Freaky.nl , Recess.nl en Armada Music Shop
? :oh:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ook gehad. Als je Alphaverb als favoriet hebt staan komt krijg je die binnen.
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
WIJNUH wrote:
PNXRMX wrote:
Wat ik daar toevallig van weet, is dat Luc in het begin dat hij mocht draaien onder de naam The Pitcher ook helemaal geen zin had om te produceren, maar alleen wou draaien. Pollen zou de producties doen en Luc kon zich focussen op zijn favoriete bezigheid binnen het genre.

Hoe die verhoudingen nu liggen weet ik niet
Luc heeft precies uitgelegd hoe alles zit in de afgelopen Magic Show, voor de mensen die het echt willen weten ;)
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Khadber wrote:Ook gehad. Als je Alphaverb als favoriet hebt staan komt krijg je die binnen.
Ik heb elke producer volgensmij als favoriet dus dat komt goed uit. :D
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
is dit album trouwens gemixt of zijn het full tracks??
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
donkeyrollers wrote:is dit album trouwens gemixt of zijn het full tracks??
Losse radio edits
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
PNXRMX wrote:
donkeyrollers wrote:is dit album trouwens gemixt of zijn het full tracks??
Losse radio edits
zijn die mix baar??? of moet ik op samplers wachten??:P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Met de meeste kun je op de mid intro wel inmixen, maar vaak gaat doormixen dan moeilijker aangezien de (meeste) outro's erg kort zijn of helemaal afwezig.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
PNXRMX wrote:Met de meeste kun je op de mid intro wel inmixen, maar vaak gaat doormixen dan moeilijker aangezien de (meeste) outro's erg kort zijn of helemaal afwezig.
oeh ok nja dan wacht ik wel op de samplers:P...waneer komt die eerste energize??
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
donkeyrollers wrote:
PNXRMX wrote:Met de meeste kun je op de mid intro wel inmixen, maar vaak gaat doormixen dan moeilijker aangezien de (meeste) outro's erg kort zijn of helemaal afwezig.
oeh ok nja dan wacht ik wel op de samplers:P...waneer komt die eerste energize??
As vrijdag
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
PNXRMX wrote:
donkeyrollers wrote:
As vrijdag
oh beter:)...dankje voor info ;)
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Lekker, ik heb hem ook als favoriet :woot:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Epic mid-intro Just A Little Noise. :worship:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Heb hem via die link op PF toch maar een keer geluisterd.

Substream :worship:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heb m nu ook via PF! Nice! :woot:
Hardtraxxer
108 posts member since 2010
last seen Sep 2012
Avio weet wel hoe ze met hun fans om moeten gaan zeg :love:
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2010
last seen Nov 2012
ik vind deze cd zeer nice :thumbsup:
F-ck The Nice Guys :worship:
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Heb m ook via PF :cool:
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Realization Of A Dream :thumbsup:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jammer, ik heb hem nu 2 keer beluisterd, achter elkaar... en ik kan me helaas niet aan het gevoel onttrekken dat ik een uur lang naar hetzelfde nummer aan het luisteren ben. Er zit echt téveel dezelfde sound in dit album en die sound is gewoon niet mijn ding. Ik ben hier dus gauw klaar mee. Ik kijk wel wanneer de losse tracks uitkomen of er nog een leuke tussenzit, want individueel kunnen er best wat nummers goed uit de verf komen.

Stimulate Your huppeldepup en Substream vind ik wel erg dope platen!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
dawasiknie wrote:Jammer, ik heb hem nu 2 keer beluisterd, achter elkaar... en ik kan me helaas niet aan het gevoel onttrekken dat ik een uur lang naar hetzelfde nummer aan het luisteren ben. Er zit echt téveel dezelfde sound in dit album en die sound is gewoon niet mijn ding. Ik ben hier dus gauw klaar mee. Ik kijk wel wanneer de losse tracks uitkomen of er nog een leuke tussenzit, want individueel kunnen er best wat nummers goed uit de verf komen.

Stimulate Your huppeldepup en Substream vind ik wel erg dope platen!
Moet je voor de gein eens het album van the Pitcher luisteren :sleep:
Hardtraxxer
189 posts member since 2009
last seen Oct 2020
Ik heb het album ook via PF. Maar ik moet idd ook zeggen dat ik het heel erg eentoning vind. Zitten gewoon prima tracks in maar het lijkt allemaal zoveel op elkaar. Net wat andere leads en een paar noten anders. Vind die van de The Pitcher beter.