wrote:pff die remix vind ik dan weer helemaal niks!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Overdrive Ya Woofah (Original 40hz Or Lowah Woofah Mix)
- 02Overdrive Ya Woofah (I Don't Own Ah Propah Woofah Mix)
- 03Overdrive Ya Woofah (KloneZ Remix)
-
HHardtraxxer
- 355 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
kvind die KloneZ remix ook erg lekker, wordt zeker gehaald deze release 
KloneZ-remix
Wat een aparte sound, zou het eigenlijk niet eens meer hardstyle kunnen noemen. Supervet!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Is toch ook geen hardstyle producer als ik het goed heb. Correct me if i'm wrong.wrote:KloneZ-remixWat een aparte sound, zou het eigenlijk niet eens meer hardstyle kunnen noemen. Supervet!
This is the KloneZ remix of "Overdrive Ya Woofah", this young Canadian harddance producer did a massive hard-/techtrance remix.
pfff super lekkere track zeg!
Remix vind ik wat minder om eerlijk te zijn.
Remix vind ik wat minder om eerlijk te zijn.
I own ah propah woofah now!
En deze track is heerlijk
En deze track is heerlijk
wrote:Een heerlijk nummer maar zo jammer van de kicks. Ik vind ze echt niets, met een hardere kick eronder had het zoveel beter geklonken.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Duidelijk, deze 2 do not own a propah woofahwrote:wrote:Een heerlijk nummer maar zo jammer van de kicks. Ik vind ze echt niets, met een hardere kick eronder had het zoveel beter geklonken.
-
T
Klopt had ergens gelezen dat Alphaverb een harddance label wil gaan beginnen.wrote:This is the KloneZ remix of "Overdrive Ya Woofah", this young Canadian harddance producer did a massive hard-/techtrance remix.
Voor "zijn" alias Gentalicawrote:Klopt had ergens gelezen dat Alphaverb een harddance label wil gaan beginnen.wrote:This is the KloneZ remix of "Overdrive Ya Woofah", this young Canadian harddance producer did a massive hard-/techtrance remix.
Gentletraxx geloof ik?!
Is volgens mij ook een topic over hier op HT.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Die Klonez remix is sexy 
-
S
jup jup en jupwrote:Voor "zijn" alias Gentalicawrote:Klopt had ergens gelezen dat Alphaverb een harddance label wil gaan beginnen.wrote:This is the KloneZ remix of "Overdrive Ya Woofah", this young Canadian harddance producer did a massive hard-/techtrance remix.![]()
Gentletraxx geloof ik?!
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Die remix is saai 
helemaal mee eenschwrote:Deze track is echt bril-jant, geen ander woord voorGeniale intro, geniaal melodietje die nog genialer is verwerkt in de zoooo lekkere climax!
![]()
![]()
![]()
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Al is Gentalica niet meer zijn Alias is overgenomen door een vriend van em..wrote:jup jup en jupwrote:Voor "zijn" alias Gentalicawrote:
Klopt had ergens gelezen dat Alphaverb een harddance label wil gaan beginnen.![]()
Gentletraxx geloof ik?!
Remix vind ik wel ' aardig ' De rest van de sounds en kicks weet me totaal niet te raken.
die remix van KloneZzZZzzZZZz is vet, origineel vind ik wat minder
Daarom had ik dat ook tussen "" gezetwrote: Al is Gentalica niet meer zijn Alias is overgenomen door een vriend van em..
Had dat ook gelezen, maar heeft Daniel er zelf helemaal niks meer mee te maken dan, met Gentalica? Qua producties bedoel ik dan.
Weet iemand daar wat meer over?
-
T
bReezz4hwrote:die remix van KloneZzZZzzZZZz is vet, origineel vind ik wat minder
-
AHardtraxxer
- last seen Apr 2018
Zover is weet is hij helemaal overgenomen en zal Alphaverb er niet veel meer mee doen, jammer in mijn ogen, verder heb ik nog niet veel nieuw spul van deze nieuwe Gentalica gehoord.. ik weet dat hij een andere DJ naam had, waar hij regelmatig onder draaitwrote:Daarom had ik dat ook tussen "" gezetwrote: Al is Gentalica niet meer zijn Alias is overgenomen door een vriend van em...
Had dat ook gelezen, maar heeft Daniel er zelf helemaal niks meer mee te maken dan, met Gentalica? Qua producties bedoel ik dan.
Weet iemand daar wat meer over?
Iemand een idee wanneer we die I Don't Own A Propah Woofah kunnen verwachten? 
Ik heb maar een zielige 48+ woof
-
T
Ik denk dat die track pas wordt vrijgegeven als dit wordt gereasedwrote:Iemand een idee wanneer we die I Don't Own A Propah Woofah kunnen verwachten?
-
AHardtraxxer
- last seen Apr 2018
wrote:Iemand een idee wanneer we die I Don't Own A Propah Woofah kunnen verwachten?
de 16de