Idd heb ik ookwrote:heerlijke remix... ben benieuwd naar die Give it Dub, die heb ik nog niet gehoord.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Alphaverb ft. Bass Modulators - Give It Up Again (AVIO108)
- Label
- AVIO Records
- Catalogue number
- AVIO108
- 01Give It Up Again
- 02Give It Dub Instead
- 03Give It Again (Album Mix)
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
zeg dat dan gewoon ....wrote:Hoezo dubstyle, ik wil gewoon die kutbreak eruitwrote:DUB betekend niet dat het dubstyle is hea ...wrote:Niet eens zo'n heel slecht nummer, maar die break mag er wel uit van mij. Gelukkig komt er een dub-mix![]()
normaal gesproken is een dub mix een hele andere melodie.
Of hap ik nu keihardwrote:zeg dat dan gewoon ....wrote:Hoezo dubstyle, ik wil gewoon die kutbreak eruitwrote:Niet eens zo'n heel slecht nummer, maar die break mag er wel uit van mij. Gelukkig komt er een dub-mix
Heerlijk nummer, een van de betere van de cd.
Heerlijk nummer met gevoel er in! Iets wat hardstyle artiesten de laatste tijd vergeten.
Moet er persee gevoel in een hardstyle nummer zitten dan?wrote:Heerlijk nummer met gevoel er in! Iets wat hardstyle artiesten de laatste tijd vergeten.
Omdat er een Lady Gaga achtig iets een break volzingt?wrote:Heerlijk nummer met gevoel er in! Iets wat hardstyle artiesten de laatste tijd vergeten.
Nee, dat bedoel ik niet. Er komen de laatste tijd tracks uit die wel technisch goed in elkaar zitten, maar verder geen gevoel meebrengen. Iets wat dit nummer wel doet 
wrote:Omdat er een Lady Gaga achtig iets een break volzingt?wrote:Heerlijk nummer met gevoel er in! Iets wat hardstyle artiesten de laatste tijd vergeten.
Zit een dub mix bijwrote:Omdat er een Lady Gaga achtig iets een break volzingt?wrote:Heerlijk nummer met gevoel er in! Iets wat hardstyle artiesten de laatste tijd vergeten.
op deze wachtte ik al een tijdje, leuke plaat!
-
A
Tenenkrommende vocalen, maar rest is lekker
Vooral 2e climax
-
AHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2010
- last seen Jan 2012
Heerlijk nummertje hoor!!! niks mis mee!!! thumbs up alphaverb
Je comment voegt niet heel veel toe.. Hij zegt dat t nummer gevoel heeft, dus ik suggereer dat het door de vocal komt?wrote:Zit een dub mix bijwrote:Omdat er een Lady Gaga achtig iets een break volzingt?wrote:Heerlijk nummer met gevoel er in! Iets wat hardstyle artiesten de laatste tijd vergeten.
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
een beetje ...wrote: Of hap ik nu keihard
gaat ook gekocht worden! Heerlijke track.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
How much i love the sidechain 
dub is egt geweldig, die vocal in de original vind ik een beetje het sweertje verpesten
Ik vind het juist bijna allemaal HEERLIJKE tracks. Deze is daar ook één van. \wrote:heb ik ookwrote:vind em eerlijk gezegd niet zoveel aan
vind alphaverb sowieso de laatste tijd niet zo boeiend meer, z'n album vond ik ook al tegenvallen op enkele uitzonderingen na
Goede release, alleen wel jammer dat het allemaal mixjes zijn van dezelfde plaat (en niet bijvoorbeeld 2 platen van het album). Aan de andere kant is het ook wel weer vet dat hij er tijd in steekt om die stuff te remixen en uit te kunnen brengen.
Wtf hoe durf je te zeggen dat de break uit dit nummer moet,deze past juist helemaal in de track ik weet zeker dat de track(elemente) om de vocals heen gebouwd is.
Heerlijke track!:D
Heerlijke track!:D
Juist!wrote:Nee, dat bedoel ik niet. Er komen de laatste tijd tracks uit die wel technisch goed in elkaar zitten, maar verder geen gevoel meebrengen. Iets wat dit nummer wel doet