of ik nou de enige ben of niet, die PP remix is echt best dik vind ik, just die rommelige melodie pakt mij best wel
The New Shit is ook dik, maar die verveeld nu wel een beetje!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 2 tracks
Alpha Twins - A2 Records Unleashed Album Sampler 3
- Label
- A2 Records
- Catalogue number
- A2REC023
- Unleashed (Psyko Punkz Remix)YouTube
- Alpha Twins ft. Ran-D - The New ShitYouTube
-
JHardtraxxer
- 205 posts member since 2009
- last seen Oct 2012
eindelijk unleashed ppz remix 
Unleashed Remix is wel oke, maar geen track die ik thuis ga luisteren. The New Shit daarentegen heerlijk! Vette vocals, sounds en de kicks zijn ook goed te doen. Hoog feest-gehalte ook! 
Die Unleashed Remix is inderdaad wel aardig. Ik heb hem alleen nog nooit live gehoord.
Dan hoor je gewoon een rape van een bazennummerwrote:Die Unleashed Remix is inderdaad wel aardig. Ik heb hem alleen nog nooit live gehoord.
Ik ken het orgineel, maak je geen zorgen.wrote:Dan hoor je gewoon een rape van een bazennummerwrote:Die Unleashed Remix is inderdaad wel aardig. Ik heb hem alleen nog nooit live gehoord.
Valt me wel op dat PP 'm niet zo heel vaak heeft gedraait. Heb hem bij de Matrixx gehoord, een van de beste geluidssystemen die ik ken, en hij klonk zeker wel lekker. Ik heb het origineel dan weer niet live gehoord.wrote:Ik ken het orgineel, maak je geen zorgen.wrote:Dan hoor je gewoon een rape van een bazennummerwrote:Die Unleashed Remix is inderdaad wel aardig. Ik heb hem alleen nog nooit live gehoord.
Vind het leuke release, maar heb wel het idee dat ze eerst de mindere tracks van het album uitbrengen en dan de echte
Releasetempo mag trouwens wel omhoog van mij. Duurt allemaal zo lang met 2 nummers per 3 weken.. Zo ben je dalijk 30 weken bezig om een cd te releasen.
Ik denk dat Gangsters Dont Dance volgende week komt
Omdat die op die vinyl sampler stond en die was voorzien voor den 18de
Edit: Er is idd een aanpassing gebeurt
the new shit is wel prima, maar die van de pp vind ik niks.
ik wacht op platen als kickback & let it go, maar onderstaande geldt dus
ik wacht op platen als kickback & let it go, maar onderstaande geldt dus
wrote:Releasetempo mag trouwens wel omhoog van mij. Duurt allemaal zo lang met 2 nummers per 3 weken.. Zo ben je dalijk 30 weken bezig om een cd te releasen.
Ik vind de remix van PP niet bepaald een verkrachting van het nummer, het overtreft het origineel niet maar
het kan er zeker mee door. The New Shit is een prachtig nummer
het kan er zeker mee door. The New Shit is een prachtig nummer
Valt meewrote:Releasetempo mag trouwens wel omhoog van mij. Duurt allemaal zo lang met 2 nummers per 3 weken.. Zo ben je dalijk 30 weken bezig om een cd te releasen.
Er zijn dus inmiddels 11 van de 20 nummers van het album gerealesed.
Dus denk nog 4 samplers in iets van 10 weken?
Releasetempo mag iets hoger
New Shit is met Haunter of The Dark de klapper van het album 
-
S
This is the New Shit!
Volledig akkoordwrote:New Shit is met Haunter of The Dark de klapper van het album
Hoop dat haunter of the dark op de volgende sampler komt
Heb ik kwa releases iets gemist?
Heb namelijk niks gehoord/gelezen van Sampler 1 en 2, maar dit is dus al 3...
-
HHardtraxxer
- 55 posts member since 2011
- last seen Jan 2012
Vind ze allebei wel vet
Ik denk volgende maand, aangezien er elke maand een sampler is ?wrote:Ik denk dat Gangsters Dont Dance volgende week komt![]()
Lijkt me wel dan hewrote:Heb ik kwa releases iets gemist?
Ja echt hoor, duurt schandalig lang!wrote:Releasetempo mag trouwens wel omhoog van mij. Duurt allemaal zo lang met 2 nummers per 3 weken.. Zo ben je dalijk 30 weken bezig om een cd te releasen.
Sampler 1: indoctrination en breath sampler 2: blacklight en hit you with that bang shit en dit wprdt dan sampler 3wrote:Heb ik kwa releases iets gemist?
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Unleashed prima nummer, orgineel is natuurlijke geniaal! Maar de remix vind ik toch ook niet mis!
The new shit, alweer ran-d vocals... wel aardig nummer
The new shit, alweer ran-d vocals... wel aardig nummer
Die lange uithaal daarin is heel vet inderdaadwrote:Laatste climax van The New Shit![]()