Dit is nou weer z'n plaat waar de pitchkicks missen vind ik. Had ze hier juist verwacht :-)
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Bijna een 1 op 1 kopie met Huh?, wat ik erg jammer vind. Daardoor vind ik 'm automatisch al een stuk minder.
Leuke plaat
het 2de deel vd climax komt wel nogal onverwachts...
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Hele dikke plaat van wat er nu al te horen is
!
-
EHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2010
- last seen May 2016
Ik heb meer het idee dat B-front deze plaat heeft gemaakt. Weet het eigenlijk wel vrij zeker.
Dit, verpest het geheel eigenlijk een beetjewrote: het 2de deel vd climax komt wel nogal onverwachts...
Mid-intro vind ik echt super vet. Climax wat minder.
Moet niet gekker worden, ook B-Front die platen maakt voor Alpha2.wrote:Ik heb meer het idee dat B-front deze plaat heeft gemaakt. Weet het eigenlijk wel vrij zeker.
Denk ook niet dat dit waar is.wrote:Moet niet gekker worden, ook B-Front die platen maakt voor Alpha2.wrote:Ik heb meer het idee dat B-front deze plaat heeft gemaakt. Weet het eigenlijk wel vrij zeker.
Zeker niet!wrote:Ik heb meer het idee dat B-front deze plaat heeft gemaakt. Weet het eigenlijk wel vrij zeker.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Top track hoe vaker ik em luister des te beter vind ik hem 
B-Front? Ja ik herken hem er ook een beetje in.
De melodie die heel hard op Huh? van WS lijkt, is sowieso geen toeval
-
EHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2010
- last seen May 2016
Nu ik de track in betere kwaliteit heb beluisterd is het wel duidelijk Wildstylez ja, vocals melodie de softe kicks....Toch herken ik wel dingen van Fusion erin.wrote:B-Front? Ja ik herken hem er ook een beetje in.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Vocalen zijn sowieso van B-Front. Zelfde stem als in Face the Truth en in Liberate
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
En Alpha 2 - Let It Gowrote:Vocalen zijn sowieso van B-Front. Zelfde stem als in Face the Truth en in Liberate
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Alpha² - Senses (A2REC069)
Label: A² Records
WEB release: 12/03/2014
Tracks:
Alpha² - Senses
Samples:
View on YouTube
Bron: http://www.hardstyle-releases.com/alpha%C2%B2-a2rec069/
Label: A² Records
WEB release: 12/03/2014
Tracks:
Alpha² - Senses
Samples:
View on YouTube
Bron: http://www.hardstyle-releases.com/alpha%C2%B2-a2rec069/
Dit, voor de rest een vet plaatje.wrote:Bijna een 1 op 1 kopie met Huh?, wat ik erg jammer vind. Daardoor vind ik 'm automatisch al een stuk minder.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Ik vind het zelf een top track
vooral hoe de melodie steeds wisselt, Knalt lekker door
1 van mijn favorieten 
Ondanks dat de melodie inderdaad op 'Huh?' lijkt, vindt ik dit een heerlijk plaatje. Een grote meevaller is dat de kicks niet pitchen. En dat had ik nou juist wel verwacht bij deze melodie.
In tegenstelling tot vele andere hier, vind ik dit echt wel een dikke release voor a2rec. Simpele maar fijne melodie en lekker veel drive in de mid-intro
Dit raakt me veel meer dan bv. de release van X-Pander.
Dit raakt me veel meer dan bv. de release van X-Pander.