Last edited by TheSoundOfHardstylez on 06 Mar 2013 20:05, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Duuude. Klinkt in LQ als een bak geweld. Ben heel erg benieuwd naar de HQ, eens kijken of de kick dan ook zo hard klinkt.
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
HQ klinkt erg goed kan ik al vertellen 
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Eindelijk HQ 
Adventum
Zwaar ondergewaard. Tot nu toe alleen maar klappers gehad imo en dit is ook weer heerlijk. Heb alleen soms wel het gevoel dat sommige kicks geripped zijn. Hier hoor ik toch ook weer een C1 kick en later zo'n Machine kick.
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Ik kan bevestigen dat ze niet geript zijnwrote:AdventumZwaar ondergewaard. Tot nu toe alleen maar klappers gehad imo en dit is ook weer heerlijk. Heb alleen soms wel het gevoel dat sommige kicks geripped zijn. Hier hoor ik toch ook weer een C1 kick en later zo'n Machine kick.
Adventum maakt inderdaad iedere keer weer een klapper! Remote Kontrol is ook de moeite waard
Zo dan, dit is lekker
enigste minpuntje vind ik de vocals die voor mij iets te veel hardcore achtig zijn, maar de rest is echt bruut 
Die screeches komen me wel bekend voor, weet iemand van welk nr? klinkt precies hetzelfde. Verder echt een heerlijk nr!
Beukt lekker door dit, goede opbouw ook
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Zo he, dit is best wel heel awesome.
Bij 2:06 lijkt het wel zijn stem. Denk dat het hem gewoon is hoor. Misschien dat je het niet goed hoort door de filters die op de vocals zitten.
-
N
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017