Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Intro is ziek dik! Ben echt benieuwd naar hq
Mogelijk dat de kwaliteit van de video verradelijk is, maar de intro klinkt dik! Hopelijk klinkt het niet te leeg in hoge kwaliteit.
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Hoop dat de release beter klinkt..
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Heel mooi gedaan, ik vraag mij alleen af hoe het komt dat ze enkel door hun naamsverandering ineens helemaal anders produceren?
-
JHardtraxxer
- 183 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
klinkt steengoed 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Klinkt zeker niet verkeerd, dit is gewoon een rauwere alias van jullie neem ik aan? Trekt me iig een stuk meer 
Klinkt goed !
ik ben benieuwd naar die kick in HQ.
ik ben benieuwd naar die kick in HQ.
is idd ons rauwere alias maar ook ons nieuw naamwrote:Klinkt zeker niet verkeerd, dit is gewoon een rauwere alias van jullie neem ik aan? Trekt me iig een stuk meer
-
JHardtraxxer
- last seen Dec 2019
echt steengoed, nog 10 van dees
Pfoe
Hoop dat ie in betere kwaliteit net zo goed klinkt als dat ie nu lijkt te klinken, want dit is echt ziek! Wat een energie en die kicks klinken ook erg goed zo op 't eerste gehoor. Lijkt een goeie punch in te zitten en een lekkere diepe bass. Hoop écht dat dit goed gemasterd wordt, want hier zit veel potentie in.
Hoop dat ie in betere kwaliteit net zo goed klinkt als dat ie nu lijkt te klinken, want dit is echt ziek! Wat een energie en die kicks klinken ook erg goed zo op 't eerste gehoor. Lijkt een goeie punch in te zitten en een lekkere diepe bass. Hoop écht dat dit goed gemasterd wordt, want hier zit veel potentie in.
-
JHardtraxxer
- last seen Dec 2019
ik wacht nogsteeeds 
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Every day i am waiting for this one! 
-
THardtraxx Newbie