vooral bij wasted penguinz (nee is niet grappig)wrote:Doen ze bij meer artiesten als Adrenalize en The Anarchist, heb gehoord dat ze daar altijd zwaar moeilijk doen over tracks en vrijwel nooit tevreden zijn over het resultaat van upcoming artiestenwrote:Zeker een opkomend talent maar erg jammer hoe Scantraxx dan weer iemand zijn vrijheid inperkt door vocals op te leggen. Laat een artiest toch een artiest zijn en zeker zo'n jong persoon. Dit bevestigd voor mij ook mijn vermoeden van de verkrachting van de kicks van Battlescarz met The Anarchist toendertijd. Maargoed, dat terzijde. Leuke tracks maar tippen voor mij niet aan het niveau van Forest Interlude.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Adrenalize - Voices Of Passion / Mystical Universe (SCANTRAXX086)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCANTRAXX086
- Voices Of PassionYouTube
- Mystical UniverseYouTube
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Vocals in die track hadden een vervelend accent. 100% terecht dat die geweigerd werd. Nuff said.wrote:vooral bij wasted penguinz (nee is niet grappig)wrote:Doen ze bij meer artiesten als Adrenalize en The Anarchist, heb gehoord dat ze daar altijd zwaar moeilijk doen over tracks en vrijwel nooit tevreden zijn over het resultaat van upcoming artiestenwrote:Zeker een opkomend talent maar erg jammer hoe Scantraxx dan weer iemand zijn vrijheid inperkt door vocals op te leggen. Laat een artiest toch een artiest zijn en zeker zo'n jong persoon. Dit bevestigd voor mij ook mijn vermoeden van de verkrachting van de kicks van Battlescarz met The Anarchist toendertijd. Maargoed, dat terzijde. Leuke tracks maar tippen voor mij niet aan het niveau van Forest Interlude.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
vind jijwrote:Vocals in die track hadden een vervelend accent. 100% terecht dat die geweigerd werd. Nuff said.wrote:vooral bij wasted penguinz (nee is niet grappig)wrote:
Doen ze bij meer artiesten als Adrenalize en The Anarchist, heb gehoord dat ze daar altijd zwaar moeilijk doen over tracks en vrijwel nooit tevreden zijn over het resultaat van upcoming artiesten
-
LHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Zo'n grote invloed heeft het nu ook weer niet, maar als nog niemand je kent is het fijner om bovenaan een lijstje te staan, dan in het midden.wrote:Vandaar dat Zatox ook zo onbekend is.wrote:Als ik DJ zou zijn zou ik ook een naam die met de A begint nemen, mochten festivals alfabetische volgorde gebruiken sta je dus altijd bovenaan. Omdat er nu al zoveel met de A beginnen, zou ik op safe spelen en iets met Aa nemen.wrote:Alpha Twins & A-lusion erbij en je kunt een X-Qlusive Scantraxx Artists with an A organiseren.
Leuk al die verhalen over anderen, maar het gaat hier wel om deze platen
. Ontopic aub.
Graag ontopic ja want we vinden het allemaal interessanter om reacties als
te lezen dan een discussie. Het ging toch trouwens over de release zelf?wrote:heerlijk!
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Terwijl de grote baas zelf wel de grootste bende mag releasen.wrote:heb gehoord dat ze daar altijd zwaar moeilijk doen over tracks en vrijwel nooit tevreden zijn over het resultaat van upcoming artiesten
-
DHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2009
- last seen May 2012
Melodie komt ook van donkey kongwrote:Melodie is wederom lekker maar er komt weer een donkey kong gevoel naar boven.
View on YouTube Vanaf 0:25
Voices Of Passion melodie heeft echt geniale stukken, maar het loopt zo uit op niks op het eind, dat vind ik jammer. Is ook in een vrij standaard jasje gestoken, had veel meer epic gekund.
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Voices op Passion pakt mij niet zo eigenlijk, wel vraag ik me af waar ik dat pianostukje van ken?
Mystical Universe vind ik wel heel dik 
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
voices of passion is ook van donkey kongwrote:Voices op Passion pakt mij niet zo eigenlijk, wel vraag ik me af waar ik dat pianostukje van ken?Mystical Universe vind ik wel heel dik
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Nee dat is het niet, maar waar ik het wel van ken? Het is van een nummer sowieso...wrote:voices of passion is ook van donkey kongwrote:Voices op Passion pakt mij niet zo eigenlijk, wel vraag ik me af waar ik dat pianostukje van ken?Mystical Universe vind ik wel heel dik
ik weet het wel, het is de grootste en bekendste maatschappij van de wereld. En denk ik ook erg close met Q-Dance.wrote:Heerlijk label dat scantraxxSnap niet dat artiesten daar überhaupt nog willen tekenen, is al jaren een zinkend schip.
lolwutwrote:het is de grootste en bekendste maatschappij van de wereld.
-
A
Leeftijd: 15. joenozellufwrote:lolwutwrote:het is de grootste en bekendste maatschappij van de wereld.
dankzij die vocals in Voices Of Passion hoef ik 'm niet meer..
Track was veel beter zonder die random tekst met een stem die er niet bij past.
Track was veel beter zonder die random tekst met een stem die er niet bij past.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
vind ze ook allebei niet veel aan.
gaan niet gehaald worden
gaan niet gehaald worden
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Waarom geeft hij Scantraxx dan ook gelijk? Als ik het was had ik tegen Dov gezegd dat hij kon opflikkeren als hij er vocals in wilde, dan maar gratis weggeven.
Overigens beide prima tracks, vooral Voices of Passion
Overigens beide prima tracks, vooral Voices of Passion
wrote:Als ik het was had ik tegen Dov gezegd dat hij kon opflikkeren als hij er vocals in wilde, dan maar gratis weggeven.![]()

-
NHardtraxx Addict
- last seen 2 days ago
@Joykill Inperking van creativiteit... Vind het belachelijk van Scantraxx, snap ook niet dat hij erbij is gegaan. 
-
NHardtraxx Addict
- last seen 2 days ago
Klinkt vreemd maar ik kan zo pissig om dit soort zaken worden, echt niet normaal. Begin Scantraxx meer en meer een pauperlabel te vinden. Ik vraag me af of het ook echt Dov is die het Malte oplegt of dat het de musicmanager is, of iemand anders.wrote:Met jou kan ik praten
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
wss roland van bass modulators of heeft hij er niks mee te doen? hij keurt wel alle tracks af oa die van wasted penguinz toen of zit ik fout?wrote:Klinkt vreemd maar ik kan zo pissig om dit soort zaken worden, echt niet normaal. Begin Scantraxx meer en meer een pauperlabel te vinden. Ik vraag me af of het ook echt Dov is die het Malte oplegt of dat het de musicmanager is, of iemand anders.wrote:Met jou kan ik praten
-
A
Denk dat het eerder bij Roland zit, dan bij Dov