Inderdaad, alle mainstream labels zuigen tegenwoordig.wrote:True, maar ik zou zo ook niet weten bij welk label zou zo'n jongen als Adrenalize dan wél gesigned zou moeten worden.wrote:Heerlijk label dat scantraxxSnap niet dat artiesten daar überhaupt nog willen tekenen, is al jaren een zinkend schip.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Adrenalize - Voices Of Passion / Mystical Universe (SCANTRAXX086)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCANTRAXX086
- Voices Of PassionYouTube
- Mystical UniverseYouTube
Ik kan die nieuwe gasten bij Scantraxx ook allemaal niet uit elkaar houden
Wie zijn er nu allemaal nieuw? Adrenalize, The Anarchist, Atmozfears, Arkaine.
Dan heb je alleen de artiesten met de A nog maar gehad 
Artic ook toch?wrote:Ik kan die nieuwe gasten bij Scantraxx ook allemaal niet uit elkaar houdenWie zijn er nu allemaal nieuw? Adrenalize, The Anarchist, Atmozfears, Arkaine.
-
LHardtraxxer
- 123 posts member since 2012
Adaro natuurlijk 
Alpha Twins & A-lusion erbij en je kunt een X-Qlusive Scantraxx Artists with an A organiseren.
Scantraxx is ook het beste/nummer 1 label dus ze willen alleen maar A-artiesten. Daar zal Profite.... eh The Prophet wel op selecteren.
Of ze zijn op alfabetische volgorde producers aan het contracteren. 
Helaas moeten we dan op de artiesten met een Z het langst wachten 
Gaat voor jou ook nog wel even duren.wrote:Helaas moeten we dan op de artiesten met een Z het langst wachten
-
LHardtraxxer
Haha dat zou hilarisch zijn!wrote:Of ze zijn op alfabetische volgorde producers aan het contracteren.
-
A
Zielig :')wrote: Adrenalize @ Harderstate:Unfortunately scantraxx only wanted to release Voices Of Passion if it had vocals.
to be honest i also liked the track more without the vocals, but still!
Voices of Passion, ijzersterke melodische plaat! 
Petje af voor deze jongen
klinkt lekker allebei, maar voorkeur gaat naar voice of passion
klinkt lekker allebei, maar voorkeur gaat naar voice of passion
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Heel erg knap voor iemand van 15 jaar, zwaar respectwrote:Voices of Passion, ijzersterke melodische plaat!
Iets met mening ofzo... Ik vind de kicks namelijk ook slecht/slap.wrote:Gewoon nette kicks hoorwrote:Waardeloze kicks
Held, ben je 15 jaar en hij durft commentaar te geven aan Scantraxx, op een forum! Zou menig artiest tegenwoordig 's moeten doenwrote:Zielig :')wrote: Adrenalize @ Harderstate:Unfortunately scantraxx only wanted to release Voices Of Passion if it had vocals.
Over de tracks, doet me niet zo veel, maar als je 15 bent is dit best goed
En zeker als je ook net getekend hebt bij die platenmaatschappijwrote: Held, ben je 15 jaar en hij durft commentaar te geven aan Scantraxx, op een forum! Zou menig artiest tegenwoordig 's moeten doen.
Had ie moeten doen toen zijn plaat afgekeurd werd. Hier schiet je niet zo veel mee opwrote:Held, ben je 15 jaar en hij durft commentaar te geven aan Scantraxx, op een forum! Zou menig artiest tegenwoordig 's moeten doen.
Zo dan. Dat is inderdaad een flinke domper, want zonder de vocals vond ik de plaat al heel sterk! Midintro en outtro zijn misschien best wel standaard, maar de melodie in de climax is prachtig neergezet. Waarom moet je daar nou een vocal overheen werken? Echt zonde. Meteen een twijfel of ik deze plaat wil kopen, terwijl dit eerst een instant buy was.wrote:
Adrenalize @ Harderstate:Unfortunately scantraxx only wanted to release Voices Of Passion if it had vocals.
Mystical Universe vind ik qua midintro en outtro wel echt verbeterd, maar voelt voor mij nog niet helemaal zoals ik wil. Even wennen.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
wrote:Iets met mening ofzo... Ik vind de kicks namelijk ook slecht/slap.wrote:Gewoon nette kicks hoorwrote:Waardeloze kicksVoorkeur gaat uit naar Voices Of PASSION, maar ik vind de hele release eigenlijk niet boeiend.
-
LHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Als ik DJ zou zijn zou ik ook een naam die met de A begint nemen, mochten festivals alfabetische volgorde gebruiken sta je dus altijd bovenaan. Omdat er nu al zoveel met de A beginnen, zou ik op safe spelen en iets met Aa nemen.wrote:Alpha Twins & A-lusion erbij en je kunt een X-Qlusive Scantraxx Artists with an A organiseren.
Super release, lekker snel ook!
-
LHardtraxxer
Vandaar dat Zatox ook zo onbekend is.wrote:Als ik DJ zou zijn zou ik ook een naam die met de A begint nemen, mochten festivals alfabetische volgorde gebruiken sta je dus altijd bovenaan. Omdat er nu al zoveel met de A beginnen, zou ik op safe spelen en iets met Aa nemen.wrote:Alpha Twins & A-lusion erbij en je kunt een X-Qlusive Scantraxx Artists with an A organiseren.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Verliefd op die melodie van Voices Of Passion