Begint me nu toch echt te eentonig te worden.
Vind het verder ook geen bijzondere plaat.
In secrets of time zaten hele andere kicks.wrote:En alweer deze kicks![]()
Ja, en in 10 andere tracks zaten deze kicks.wrote:In secrets of time zaten hele andere kicks.wrote:En alweer deze kicks![]()
uuuhn neeewrote:True storyMaargoed Welke artiest stopt er in iedere track andere kicks dan? HHz gebruikt ook al 2 jaar dezelfde kicks.
Dan ben jij echt doof, want er zit veel verschil in zijn psychedelic kicks en in zijn doomed kicks, en in zijn nieuwe tracks van nu zit ook verschil, dus dat is echt onzin. Dat het allemaal op elkaar LIJKT maakt het niet zo dat het hetzelfde iswrote:True storyMaargoed Welke artiest stopt er in iedere track andere kicks dan? HHz gebruikt ook al 2 jaar dezelfde kicks.
Correctie: 1 jaar.
nog foutwrote:vandaar:
Correctie: 1 jaar.
wrote:Hij heeft heel 2012 dezelfde kick gebruikt, maakt verder ook niet uit zoveel uit.
OT
Luister is effe het verschil tussen de dragonborn kick en de spectrum/reignite/powerofmusic kick, zit echt een verschil in hoorwrote:Hij heeft heel 2012 dezelfde kick gebruikt, maakt verder ook niet uit zoveel uit.
OT
OT
Ik heb ook wel eens een gekregen van hem.wrote:ja stuurt die mij een prive bericht :')
Ik ookalwrote:Ik heb ook wel eens een gekregen van hem.wrote:ja stuurt die mij een prive bericht :')