heerlyk nummer ! 
Precies!wrote:Wat mij betreft nog altijd een ondergewaardeerde producer, dit klinkt echt weer heerlijk
Precies!wrote:Wat mij betreft nog altijd een ondergewaardeerde producer, dit klinkt echt weer heerlijk
Samewrote:Zou zowaar de eerste solo-plaat van 'm worden die me echt weet te boeien, klinkt zeker niet verkeerd dit.
hier ben ik het ook mee eens al heeft ie in t verleden toch wel een aantal verdwaalde tracks/remixes geproduceerd wat me niet aanstond. De vocalen die ie in zijn tracks gebruikt zijn verre van storend !wrote:Wat mij betreft nog altijd een ondergewaardeerde producer, dit klinkt echt weer heerlijk
De vid in de beginpost is niet goed genoeg, nee?wrote:[youtube]-[/youtube]
Stoer dat jij dit uit een matig YT preview al kan opmaken.wrote:Klinkt nog wel rommelig, ff door de mixdown en mastering en je hebt een heerlijk nummer![]()
In de preview hoor je toch dat het rommelig is? Ik snap ook nog wel dat het nummer wss nog niet gemastert is.wrote:Stoer dat jij dit uit een matig YT preview al kan opmaken.wrote:Klinkt nog wel rommelig, ff door de mixdown en mastering en je hebt een heerlijk nummer![]()
Verder zijn alle DP producties technisch gewoon goed. Dus deze zal dat wel niet zijn dan heh..
![]()
Ot: Zeer dikke track
Gast even serieus, ik zie jou bijna overal wel alleen maar lopen zaniken over wat er niet goed is aan een track. Ben je nu zo gefixeerd op de minpunten uit een track te zoeken, en die benoemen. Dat even 2 tellen bedenken of wat je zegt wel klopt te moeilijk is?wrote:In de preview hoor je toch dat het rommelig is? Ik snap ook nog wel dat het nummer wss nog niet gemastert is.wrote:Stoer dat jij dit uit een matig YT preview al kan opmaken.wrote:Klinkt nog wel rommelig, ff door de mixdown en mastering en je hebt een heerlijk nummer![]()
Verder zijn alle DP producties technisch gewoon goed. Dus deze zal dat wel niet zijn dan heh..
![]()
Ot: Zeer dikke track
Nee, Volume verschillen zijn de Dynamic Range, die in tegenwoordige mastering (BIJNA) niet meer zitten aangezien alles helemaal plat gedrukt wordt.. (Wat ik geen hele goeie ontwikkeling vind, maar das een lang verhaal en daar doe je de dag van vandaag niks meer aan..) En als er volume verschillen inzitten die zo extreem zijn dat het rommelig is kan ik je aanraden om even naar de afmix te kijken. Als je extreme volume verschillen met mastering probeert te maskeren (want weghalen kan je het niet met mastering) wordt het juist 1 grote overcompreste bende..wrote:Noouuuu, dat is niet helemaal waar wat je daar zegt. Onder mastering valt ook bijvoorbeeld volumeverschillen onderdrukken en de flaws daar uithalen. Stel je hebt 5 samples die om elkaar heen spelen in een plaat, waarvan de een veel harder volume heeft dan de ander, en de ander weer een harder volume heeft dan de een kan je dat ook zien als rommelig, toch?