Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Adaro & Rob Gee - Dark Universe (ROUGH007)
- Label
- Roughtstate
- Catalogue number
- ROUGH007
- 01Dark Universe
- 02Dark Universe (Radio Edit)
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Klinkt weer een beetje als de oude Adaro!
Vind het een vette plaat. Enige jammere dat de melodie vanaf 3:20 en verder zoveel lijkt op die van Solutio & The I's - Mistress
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2015
- last seen Apr 2020
Eindelijk eens een raw plaat die niet alleen ontzettend hard is maar ook ontzettend sfeervol is, benieuwd of ie op hardbass net zo hard klinkt.
Klinkt erg vet! Gigantisch veel drive in de climax 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Jammer van de up tempo climax. Waarom moet dat nou weer.
-
NHardtraxxer
- 62 posts member since 2014
- last seen Apr 2015
Vind m niet zo bijzonder eigenlijk
wrote:Vind m niet zo bijzonder eigenlijk
Die vocal cuts (dat ge-oh-oh) op de achtergrond deden me een beetje denken aan Open The Gates. Verder wel een dikke plaat. Zal live ongetwijfeld hard gaan.
-
HHardtraxxer
- 118 posts member since 2014
- last seen Jun 2015
Rob Gee voegt naar mijn mening 0,00% toe aan deze track. Track opzich is wel weer een 
-
MHardtraxxer
- 104 posts member since 2014
- last seen Mar 2020
Wat een gruwelijke track! meer zoals dit meneer adaro! 
Vind vooral de climax vet , enorm veel drive. De rest doet me nog niet zo heel erg veel. Mid-intro is erg standaard met die screech.
Stukje HQ in de aftermovie van Freaqshow
Ondanks het hogere tempo blijf ik het een erg vette plaat vinden, een gruwelijke portie drive en kan niet wachten om hem weer live te horen
http://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=14 ... 4404#t=158
Eventjes off-topic: kan iemand mij in hemelsnaam vertellen hoe je die youtube-code werkend krijgt? Ik krijg het nooit voor elkaar gewoon de video te posten :')
Ondanks het hogere tempo blijf ik het een erg vette plaat vinden, een gruwelijke portie drive en kan niet wachten om hem weer live te horen
http://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=14 ... 4404#t=158
Eventjes off-topic: kan iemand mij in hemelsnaam vertellen hoe je die youtube-code werkend krijgt? Ik krijg het nooit voor elkaar gewoon de video te posten :')
[youtube] (Plaats hier je link) [/youtube]
Edit: ontopic: Leuke plaat, niet super speciaal en zal live ongetwijfeld wel hard gaan.
Edit: ontopic: Leuke plaat, niet super speciaal en zal live ongetwijfeld wel hard gaan.
Je kan hier trouwens ook niet een filmpje vanaf een bepaalde tijd laten starten.
-
HHardtraxxer
- 189 posts member since 2013
- last seen Jun 2020
Lekkere drive, maar hoeveel BPM is dit?
155 ofzo misschien zelf 165
Last edited by Jeffrey2107 on 04 Feb 2015 15:29, edited 1 time in total.
Dat dacht ik al. Hopelijk is het niet zo'n track die echt dat BPM nodig heeft zoals Seven.
Inderdaad hee, net zo ongemakkelijk als die Eric Bazilian, die gast van Where Did I Go Wrong van Blutonium boy hahahawrote:Rob Gee geeft me wat nachtmerries
View on YouTube
OT: Clip is verder weinig mis mee hoor, vind het nummer ook best wel heel vet! Dat hogere tempo geeft wel veel drive mee...
Die kerel in de clip is pittig eng. Ik vind de breaks in de mid-intro echt heel sfeervol. De rest erg standaard, climax nog wel aardig maar veel te hoog BPM! Wie is Rob Gee trouwens?
View on YouTubewrote:Die kerel in de clip is pittig eng. Ik vind de breaks in de mid-intro echt heel sfeervol. De rest erg standaard, climax nog wel aardig maar veel te hoog BPM! Wie is Rob Gee trouwens?