Erg toffe plaat, live ook dik in orde.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Adaro & E-Force ft. MC Nolz - Open The Gates (ROUGH005)
- Label
- Roughstate
- Catalogue number
- ROUGH005
- 01Open The Gates (Original Mix)
- 02Open The Gates (Radio Edit)
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
-
BHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2014
- last seen Apr 2016
Jammer weer dat sommige tracks soms wel een jaar op de release laten wachten..wrote:Duurt wel erg lang deze zeg
Denk toch dat deze nog niet is uitgebracht omdat de track nog niet helemaal af was voordat Adaro problemen met zijn gehoor kreeg, maar hij toch samen met E-Force de afwerking wilde doen. De laatste tijd released A2 records relatief snel, dus is ook niet echt iets voor hen om deze bewust lang achter te houden, zeker omdat ie ook al zo vaak gedraaid is op feesten.wrote:Jammer weer dat sommige tracks soms wel een jaar op de release laten wachten..wrote:Duurt wel erg lang deze zeg
Adaro & E-Force ft. MC Nolz - Open The Gates (ROUGH005)
Label: Roughstate
WEB release: 29/06/2015
Tracks:
Open The Gates
Samples:
View on YouTube
Bron: Roughstate
Label: Roughstate
WEB release: 29/06/2015
Tracks:
Open The Gates
Samples:
View on YouTube
Bron: Roughstate
Last edited by Ron on 15 Jun 2015 21:12, edited 1 time in total.
Hahahaha
Ga denk ik mijn wekker zetten de 29e en dan de hele dag de original mix draaien.
Ga denk ik mijn wekker zetten de 29e en dan de hele dag de original mix draaien.
Dat er ook nog niemand die poorten open heeft gedaan inmiddels om van dat gejengel af te komen ..
Als deze begin 2014 was uitgekomen had ie misschien nog bij mijn favorieten van 2014 gezeten. Nu zit niemand er meer op te wachten.
Nu al?
Was een leuk plaatje destijds, maar ben er nu toch wel een beetje op uitgekeken.
Was een leuk plaatje destijds, maar ben er nu toch wel een beetje op uitgekeken.
Opzich niet zo heel erg grijs gedraaid ondertussen.
-
B
Moeten we nu ook anderhalf jaar wachten op Oldschool Flow?
Nee 5 jaar. Tegen de tijd dat 'ie uitkomt is de plaat zelf al oldschool.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Nog niet heel vaak gehoord en vind m nog best lekker, mooi dat hij eindelijk komt dus 
Doe deze dan releasen met Oldschool Flow
Dan was het nog een vette release geweest waar mensen op zaten te wachten. Mag toch hopen dat Oldschool Flow niet dezelfde behandeling gaat krijgen als deze track...
lekker boeiend, alsof ie nu meer of minder gedraaid gaat worden.. en als je hem thuis wil opzetten had je makkelijk de radio edits op de vele cdtjes kunnen draaien. snap het probleem niet zo goed
^Gejank. Altijd een leuke plaat gevonden, blij dat ie eindelijk uitkomt
Voor amateur DJ's is het altijd een klein beetje vervelend.wrote:lekker boeiend, alsof ie nu meer of minder gedraaid gaat worden.. en als je hem thuis wil opzetten had je makkelijk de radio edits op de vele cdtjes kunnen draaien. snap het probleem niet zo goed
Precies dit, denk ook dat het wat langer geduurd heeft, omdat ze net met dat nieuwe label bezig waren en dat label heeft natuurlijk ook iets langer op zich laten wachten dan vooraf gedacht waswrote:^Gejank. Altijd een leuke plaat gevonden, blij dat ie eindelijk uitkomt
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
En die Ran-D E.P. duurt maar en dat duurt maar.... 
Denk dat het er ook mee te maken heeft gehad dat hij al ruim een jaar rondging bij de onofficiële wegen.
En voor iedereen die je promo niet heeft. Waardoor je jezelf in feite dwingt deze plaat ALTIJD te draaien indien er niet iemand anders op de line-up staat die hem heeft. Waardoor voorspelbaar enz enz.wrote:Voor amateur DJ's is het altijd een klein beetje vervelend.wrote:lekker boeiend, alsof ie nu meer of minder gedraaid gaat worden.. en als je hem thuis wil opzetten had je makkelijk de radio edits op de vele cdtjes kunnen draaien. snap het probleem niet zo goed
ik was hem na een half jaar al beu. daarom ook blij dat ie niet door veel andere djs gedraaid werd, afgelopen half jaar heb ik adaro of eforce m ook amper horen draaien
Geldt voor elk specifiek geval wat een jaar nodig heeft om gereleased te worden.
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
ooh hij komt nog wel