YEEEEYY 
En nu nog WEB!
En nu nog WEB!
wrote:YEEEEYY
En nu nog WEB!
Normaal is een vinyl 12 inch, en deze is 10, dus een stukje kleiner.wrote:Kan iemand me uitleggen wat er anders is aan een 10'
Maakt dat verschil qua geluid?wrote:Normaal is een vinyl 12 inch, en deze is 10, dus een stukje kleiner.wrote:Kan iemand me uitleggen wat er anders is aan een 10'
Speciale platen verdienen een speciaal uiterlijk!wrote:Nee. Het ziet er gewoon anders uit. In The Club vinyl was bijvoorbeeld vuurrood, gewoon voor de leuk.
En zo hebben ze wel eens meer dat soort dingen. Het ziet er gewoon anders uit, omdat hij wat kleiner van formaat is, voor de rest niets.
Was ook zo bij Junewrote:Nee. Het ziet er gewoon anders uit. In The Club vinyl was bijvoorbeeld vuurrood, gewoon voor de leuk.
En zo hebben ze wel eens meer dat soort dingen. Het ziet er gewoon anders uit, omdat hij wat kleiner van formaat is, voor de rest niets.
Junewrote:Was ook zo bij Junewrote:Nee. Het ziet er gewoon anders uit. In The Club vinyl was bijvoorbeeld vuurrood, gewoon voor de leuk.
Ik wil de meeste wel ja, dus dit is inderdaad heel erg goed nieuws! Wanneer kunnen we de digitale releases verwachten? Want de eerste sampler is er ook nog niet.wrote:Voor degene die alles van activator album willen ... goed nieuws. Waarschijnlijk komen Set U Free en Back In The Days nog op vinyl uit, de rest zal waarschijnlijk alleen digitaal uitkomen. Dit omdat acti teveel ideeën heeft en al aan een 2e cd wil werken