Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Activator - Domination (Delete Remix) (ACTDRK010)
- Label
- Activa Dark
- Catalogue number
- ACTDRK010
- Domination (Delete Remix)YouTube
Die kick op het einde klinkt veelbelovend.
Deze is inderdaad zo gruwelijk. Die bliepjes,die melodie, die kicks. 
Zaterdag eindelijk live gehoord. Dit is toch wel genieten hoor!
wrote:Die bliepjes,die melodie, die kicks.![]()
Die melodie vind ik echt heel tof
Heerlijke kickswitch ook in de climax.
Heerlijke kickswitch ook in de climax.
Pfffft
die kickswitches zijn echt heel fijn 
Ik heb de track helaas offline moeten halen omdat er geen toestemming was gegeven dat deze track in de podcast gedraaid mocht worden. Dus we moeten jammer genoeg wachten op de officiële preview!
In welke podcast was ie gedraaid? Zeer jammer dat ik 'm net heb gemist trouwens.wrote:Ik heb de track helaas offline moeten halen omdat er geen toestemming was gegeven dat deze track in de podcast gedraaid mocht worden. Dus we moeten jammer genoeg wachten op de officiële preview!
Van Jason Paynewrote:In welke podcast was ie gedraaid? Zeer jammer dat ik 'm net heb gemist trouwens.wrote:Ik heb de track helaas offline moeten halen omdat er geen toestemming was gegeven dat deze track in de podcast gedraaid mocht worden. Dus we moeten jammer genoeg wachten op de officiële preview!
Ben ik mooi te laatwrote:Ik heb de track helaas offline moeten halen omdat er geen toestemming was gegeven dat deze track in de podcast gedraaid mocht worden. Dus we moeten jammer genoeg wachten op de officiële preview!
01 | Jason Payne presents: Bring The Payne!
Precies de Delete kicks die ik vet vind! Een van de beste Delete dingen die ik gehoord heb sinds The World Is Yours.
wrote:Een van de beste Delete dingen die ik gehoord heb sinds The World Is Yours
Godverredomme wat een drive weer in deze plaat. Dit is Delete op zijn best. 
Vannacht live gehoord en inderdaad echt heel fijn. Naast de drive zit er ook gewoon een flow in