The Man Who Looked At The Stars 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Let The Bodies Hit The FloorYouTube
- WeskerYouTube
- Big Fat PancakeYouTube
- Manuel Tessarollo - The Man Who Looked At The StarsYouTube
Source: junodownload.com
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Positief verrast! Zal die Let The Bodies Hit The Floor dan eindelijk de plaat zijn welke Chris One draaide op loudness vorig jaar? 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Vette release, Acti kan het dus nog steeds 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
lekkere ep hoor 
-
KHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2011
- last seen Feb 2017
ligt het aan mij of klinken die kicks verdacht veel als zatox?
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
wrote: View on YouTube
OT: The Man Who Looked At The Stars.
Die stemmen in Big Fat Pancake zijn echt droog, de track zelf is wel lekker.
Wesker & Let The Bodies Hit The Floor zijn echt slecht.
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
The Man Who Looked At The Stars, 1 woord: GENIAAAL!
Lachen release
Vraag me af of Activator dit zelf heeft gemaakt (Op die Manuel Tessarollo na) Wesker is echt wel een vet plaatje, kicks alleen niet echt over te spreken, doet me trouwens ontzettend denken aan Doctor Zot - Centre Of Your Mind, die sounds. Big Fat Pancake is echt Big Fat Semen, die kicks man wtf. TMWLAT is een mooi stukje muziek
LTBHF doet me niks.
Waarom zou die dit niet zelf hebben gemaakt? Volgens mij maakt hij nagenoeg alles wat op Activa uit komt. Juist de The Man Who Looked At The Stars is zo anders dan de andere Activator platen, op 2 Giugno na dan.
Is dit nou eindelijk die 'Let the bodies hit the floor' van een jaar geleden @ Loudness 
Wesker zal live ook wel beuken zijn, hopen dat die binnekort ergens langskomt waar ik ben.
Wesker zal live ook wel beuken zijn, hopen dat die binnekort ergens langskomt waar ik ben.
Wellicht is dat de naïviteit in mij. Ik vind nagenoeg alles op een enkele plaat na wat uitkomt op Activa nogal slecht . Had het idee dat misschien wel iemand anders met zijn soundbank produceert. Ik zeg maar wat hoor, vind het alleen jammer want het meeste wat hij tegenwoordig maakt (qua hardstyle dan) ondermaats is.wrote:Waarom zou die dit niet zelf hebben gemaakt? Volgens mij maakt hij nagenoeg alles wat op Activa uit komt. Juist de The Man Who Looked At The Stars is zo anders dan de andere Activator platen, op 2 Giugno na dan.
Hardstyle-plaatjes doen me niks. En
wrote:ligt het aan mij of klinken die kicks verdacht veel als zatox?
-
A
Weskeeerrrr! 
HAHAHAHA Ik wist niet wat ik hoorde de eerste keer dat ik Big Fat Pancake op zetten
Te grappig 
Zo hee, niet verwacht van Acti.
LTBHTF is een goeie stevige plaat
Wesker is enorm vet
Big Fat Pancake heeft echt briljante vocalen, maar de track zelf wil iets te veel op iets op IHC lijken met die screeches. Maar vind hem wel leuk
TMHLATS zo wat een heerlijke harmonie in dat nummer
LTBHTF is een goeie stevige plaat
Wesker is enorm vet
Big Fat Pancake heeft echt briljante vocalen, maar de track zelf wil iets te veel op iets op IHC lijken met die screeches. Maar vind hem wel leuk
TMHLATS zo wat een heerlijke harmonie in dat nummer
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Big Fat Pancake is een beetje ala het stijltje van Promo qua screetshes
Inderdaad! Zal nog wel in menig afsluitend setje gebruikt gaan worden.wrote:Weskeeerrrr!
Mooie verwoording van Screecheswrote:Big Fat Pancake is een beetje ala het stijltje van Promo qua screetshes