Last edited by TheSoundOfHardstylez on , edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
13/12 raw trackje met voorspelbare anti
Al klinkt de anti op zich wel lekker
Lekker origineel.......
Lijkt tegenwoordig wel nieuwe rage als je een "raw harstyle" nummer maakt moet er een anticlimax in zitten ofzo maar vind dit persoonlijk echt zwaar kut klinken op een paar nummers na.
Verzin is wat nieuws
Lijkt tegenwoordig wel nieuwe rage als je een "raw harstyle" nummer maakt moet er een anticlimax in zitten ofzo maar vind dit persoonlijk echt zwaar kut klinken op een paar nummers na.
Verzin is wat nieuws
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ik word echt moedeloos van al die anti climaxen. Een goede melodie met een goed stel kicks eronder zoals 'eerst' is veel beter imo.
Over de track. Godverdomme wat kut echt weer dat amateuristische van Activator.
Over de track. Godverdomme wat kut echt weer dat amateuristische van Activator.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Godver wat lekker. 
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
DJ ACTIVATOR
Today I'm gonna master my new track "Chaos" so expect the preview very soon!
Wat is die gast ontzettend amateuristisch qua hardstyle producties 
Niet te doen idd. Snap niet dat anderen dit niet horenwrote:Wat is die gast ontzettend amateuristisch qua hardstyle producties
Wel mee eens. Met Wesker en Big Fat Panecake had hij wel 2 goede tracks. Maar deze mist kwaliteit. Al is het idee wel goed.wrote:Niet te doen idd. Snap niet dat anderen dit niet horenwrote:Wat is die gast ontzettend amateuristisch qua hardstyle producties
Satana niet vergeten! was dan wel samen met Jajox/Kronos. Sparta is ook nog best OK.wrote:Wel mee eens. Met Wesker en Big Fat Panecake had hij wel 2 goede tracks. Maar deze mist kwaliteit. Al is het idee wel goed.wrote:Niet te doen idd. Snap niet dat anderen dit niet horenwrote:Wat is die gast ontzettend amateuristisch qua hardstyle producties
Vind dit inderdaad echt een niet goed uitgewerkt idee ofzo...
Die climax klinkt alsof je een metaalfabriek binnenloopt...
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
haha ik las dit eerst en toen kwam die climax en jahoor leek wel gesampled uit de metaalfabriekwrote:Die climax klinkt alsof je een metaalfabriek binnenloopt...
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
dat anti
Kicks mogen wel meer kracht hebben.. maar buiten dat... om te smullen dit 
Satana is inderdaad een hele goede plaat. Niets op aan te merken. Maar blijkbaar gaat hij dus steeds minder produceren in plaats van beter.wrote: Satana niet vergeten! was dan wel samen met Jajox/Kronos. Sparta is ook nog best OK.
Vind dit inderdaad echt een niet goed uitgewerkt idee ofzo...
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Dit. Door de jaren heen is het alleen maar erger geworden...wrote:Wat is die gast ontzettend amateuristisch qua hardstyle producties
Daar gaan we weer hoor, "amateuristisch"
... Wat een vette plaat zeg. Zo vet ook met die clip erbij, dat maakt het echt af. Knap hoe hij dat doet, het past echt goed vind ik.
Anti is wel aardig. Daar is het mee gezegd.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Alles kut enter.
Break + Anti = sweet 
Mid klinkt idd niet erg hoogstaand
Mid klinkt idd niet erg hoogstaand
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik zie het probleem niet en vermaak me hier prima mee. 
Ach, ik vind veel hardstyle van tegenwoordig dan vaak juist een soort van 'overgeproduceerd'. Te veel toeters en bellen.wrote:Niet te doen idd. Snap niet dat anderen dit niet horenwrote:Wat is die gast ontzettend amateuristisch qua hardstyle producties
Ik kan Activator altijd wel waarderen, en zijn setjes zijn ook altijd wel in orde
Begint algemeen te worden altijd meteen tracks afkraken, bedenk daar eens wat nieuws voor.
Dit is gewoon een dikke plaat, vooral in de Hangar genoten!
wat een onzin, die eerste versie klonk echt totaal anders dan deze preview, die eerste versie was leeg en klonk nergens naar, deze versie klinkt "af" maar doet me nog steeds vrij weinig.wrote:Begint algemeen te worden altijd meteen tracks afkraken, bedenk daar eens wat nieuws voor.