Veel beter dat dit zo'n andere versie van Welcome to the Recordshop is 
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Acti feat. Da Rook MC - 'Authentic Style' Sampler 2 (ACTDIG002)
- Label
- Activa Records
- Catalogue number
- ACTDIG002
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
dat ie dat fluit als t ware is zo vet gedaanwrote:Welcome to the recordshop
volgens mij een kleine aanpassing op deze plaat, maar heel positief imowrote:dat ie dat fluit als t ware is zo vet gedaanwrote:Welcome to the recordshop
-
N
Activator! HELD!
TUNGA TUNGA TUNGA TUNGA TUNGA TUNGA TUNGA, DO YOU HAVE IT? YEAH!
TUNGA TUNGA TUNGA TUNGA TUNGA TUNGA TUNGA, DO YOU HAVE IT? YEAH!
wrote:I'm looking for the record with the supersonic reverse bass, do you have it?
YEAH!
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
goeie release! 
Iedereen even hierop stemmen voor TOTW, deze plaat is zoveel beter dan die Frontliner..
4 surewrote:Iedereen even hierop stemmen voor TOTW, deze plaat is zoveel beter dan die Frontliner..
welcome to the record shop is zooo vet en origineel
super dikke reversed bass
kick my brain is ook vet, vind alleen time to rave wat minder
super dikke reversed bass
kick my brain is ook vet, vind alleen time to rave wat minder
3 top nummers! 3 keer hoge kwaliteit! 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dikke Sampler deze! 
Krijgt van mij toch niet meer dan een 'redelijk'. Ik hou van revbasses, maar niet van deze... Melodietje in Time To Rave klinkt wel geinig maar wel een beetje cheesy, net als de vocal.
En als de afmix net zo kut is als bij de Authentic Style sampler, hoef ik 'm helemaal niet.
En als de afmix net zo kut is als bij de Authentic Style sampler, hoef ik 'm helemaal niet.
Ook best wel apart dat er nu pas weer samplers komen van Activator.. Dat album is echt al heel lang uit... Geld problemen bij Activa?
nee waar baseer je dat op, gewoon de laatste sampler die nog moest uitkomen. net als die brennan heart sampler van laatst, of heeft mythica ook geld problemen?wrote:Ook best wel apart dat er nu pas weer samplers komen van Activator.. Dat album is echt al heel lang uit... Geld problemen bij Activa?
Laatste sampler? Dus Fucking Noize, de beste track van het album, gaat niet uitkomenwrote:nee waar baseer je dat op, gewoon de laatste sampler die nog moest uitkomen. net als die brennan heart sampler van laatst, of heeft mythica ook geld problemen?wrote:Ook best wel apart dat er nu pas weer samplers komen van Activator.. Dat album is echt al heel lang uit... Geld problemen bij Activa?
En ik denk dat je Midify bedoelt
omg je hebt helemaal gelijk, maar je begrijpt mn punt wel dus. het is dus ook nog niet eens de laatste sampler. het belangrijkste is gewoon dat zijn beredenering uit de lucht gegrepen is.wrote:Laatste sampler? Dus Fucking Noize, de beste track van het album, gaat niet uitkomenwrote:nee waar baseer je dat op, gewoon de laatste sampler die nog moest uitkomen. net als die brennan heart sampler van laatst, of heeft mythica ook geld problemen?wrote:Ook best wel apart dat er nu pas weer samplers komen van Activator.. Dat album is echt al heel lang uit... Geld problemen bij Activa??
En ik denk dat je Midify bedoelt.
Can't stop now, it's kickin my brain!
deze knalt zoooo gigantisch hard... ouders worden gek
Mijne ook als ik het rauwere spul op zet.wrote:Can't stop now, it's kickin my brain!![]()
mijn ouders hebben over het algemeen altijd pech