Liberate & Future Shock 
Voor mij samen met fusion of sound beste van afgelopen jaren
Erg veel diversiteit, hele dikke nummers, veel nummers met veel sfeer.
Genieten dit!
Source: hardstyle.com
vind hem zelf ook wel een beetje lijken Scope Dj - Lockdown...wrote:Ken die track niet, maar vind zelf de melodie veel lijken op DBSTF Remix van Here It Comeswrote:Die melodie van Alpha2- Kick back lijkt erg veel op D'Stylerz - Act of war haha!
Zal straks ff wat cijfers posten denk
dit vraagt om een onderbouwing..wrote:Ik vind dit album eigenlijk helemaal niet zo divers
Als jij dat vindt...wrote:Andere keer moet nu trainen
Wat geck-o doet, dat is divers.
Mee eens, maar het is gewoon lekker en dan... meer lekker!wrote:Ik vind dit album eigenlijk helemaal niet zo divers
Dat is dan je eigen schuld, minder previews luisterenwrote:Heb hem ook binnen. Kan niet anders zeggen dan dat ik toch wel een beetje teleurgesteld ben.. alle platen al vaak genoeg gehoord helaas... E-Force tracks zijn wel baas
Totaal mee oneens, de sfeer is in zowat elke track anders en bovendien heeft bijna elke track andere synths, screeches en kickswrote:Mee eens, maar het is gewoon lekker en dan... meer lekker!wrote:Ik vind dit album eigenlijk helemaal niet zo divers![]()
Heey lyst... kben 't gewoon een keer met je eens. WTF?!
Dat is ook niet zo moeilijkwrote: Beter dan die van Second Identity.
E-Force is de bom jonge!wrote:En die andere E-Force tracks spraken me ook niet zo aan eerlijk gezegd.
Nou na een paar keer luisteren begin ik Remote Control wel vet te vinden nu. Maar Blacklight vind ik nog steeds niks. Kan me wel voorstellen dat ie live heel vet is.wrote:E-Force is de bom jonge!wrote:En die andere E-Force tracks spraken me ook niet zo aan eerlijk gezegd.![]()
Nee, lekker album! Mijn kijk erop:
01. Wildstylez & Ran-D - Future Shock: 7,5/10
02. Alpha² & Wildstylez - Breathe: 7/10
03. E-Force & Luna - Blacklight: 7/10
04. Adaro - Hit You With That Bang Shit: 7/10
05. Alpha² & Wildstylez - Atrocious: 8/10
06. Alpha² - Let It Go: 9/10
07. Ran-D - Feel My Fire: 6/10
08. E-Force - Remote Control: 7/10
09. Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011): 6,5/10
10. Alpha² & B-Front - Liberate: 8/10
11. E-Force & Luna - Evolved: 9/10
12. Gunz For Hire (a.k.a. Ran-D & Adaro) - Gangsters Don't Dance: 7/10
13. Alpha² - Unleashed (Psyko Punkz Remix): 5,5/10
14. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix): 7,5/10
15. Alpha² - Kick Back: 6,5/10
16. E-Force - Brutality: 7/10
17. Zatox & Ran-D - Indoctrination: 7/10
18. Ran-D & Alpha² - The New Shit: 8/10
19. Zany & Ran_D feat. Nikkita - Son Of Torture: 7,5/10
20. Adaro - Haunter Of The Dark: 9,5/10
Eindresultaat: 7.3
Ik zei ook niet dat het een eentonig album was. Ik heb me wel in vrijwel elk nummer aan dezelfde elementen geërgerd. Ookal zijn de synths verschillend van elkaar, de sound bleef gedurende het album erg dicht bij elkaar liggen. Als je het over diversiteit hebt dan ligt het veel verder uit elkaar dan enkel een andere synth/kick gebruiken, sterker nog dat laatste lijkt me toch wel een standaard vereiste voor een artiestwrote:Totaal mee oneens, de sfeer is in zowat elke track anders en bovendien heeft bijna elke track andere synths, screeches en kickswrote:Mee eens, maar het is gewoon lekker en dan... meer lekker!wrote:Ik vind dit album eigenlijk helemaal niet zo divers![]()
Heey lyst... kben 't gewoon een keer met je eens. WTF?!