Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Album 20 tracks

A2 Records - Unleashed (SCCD005)

Label
A2 Records
Catalogue number
SCCD005

Source: hardstyle.com

A
Dik! :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vreemd dat mensen het over weinig promo's hebben. Ik tel namelijk 3 van de 20 platen die zijn uitgebracht. De rest is dat allemaal nog niet.
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen May 2016
Releasedate is 23-05
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ziet er netjes uit, maar zoals meer hier een klein beetje teleurgesteld.
Had op wat meer nieuwe en niet gedraaide tracks gehoopt.
Verder hoor je mij niet klagen! ^^
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Khadber wrote:Vreemd dat mensen het over weinig promo's hebben. Ik tel namelijk 3 van de 20 platen die zijn uitgebracht. De rest is dat allemaal nog niet.
Veel mensen hadden te hoge verwachtingen denk ik. Ik verwacht nooit iets van een album eigenlijk behalve de Hardbass cd's. Aardig wat van deze tracks staan al op albums of zijn aardig overplayed en hoe durven ze yellow minute remix erop te zetten, kom op zeg.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Kepro wrote: Veel mensen hadden te hoge verwachtingen denk ik. Ik verwacht nooit iets van een album eigenlijk behalve de Hardbass cd's. Aardig wat van deze tracks staan al op albums of zijn aardig overplayed en hoe durven ze yellow minute remix erop te zetten, kom op zeg.
Ik hoor de meeste platen zelden tot nooit in sets die op internet verschijnen langskomen. Dat ze door mensen gefilmd worden op feesten kunnen de heren ook vrij weinig aan doen.

Yellow Minute remix is 1 van de best verkochte tracks van vorig jaar en technisch gezien gewoon een uitstekende plaat. Wat is daar dan mis mee? Mag je dan die niet meer op een CD zetten omdat ie te oud is?
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Van wat ik ervan las en hoorde waren bij sommigen de verwachtingen ook wel heeeeel hoog.

Rationeel gezien vind ik het een heerlijke tracklist! En tja iedereen mist een bepaald nummer of meerdere maar dat hou je toch altijd ;).
Ik ben tevreden! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Khadber wrote:
Kepro wrote: Veel mensen hadden te hoge verwachtingen denk ik. Ik verwacht nooit iets van een album eigenlijk behalve de Hardbass cd's. Aardig wat van deze tracks staan al op albums of zijn aardig overplayed en hoe durven ze yellow minute remix erop te zetten, kom op zeg.
Ik hoor de meeste platen zelden tot nooit in sets die op internet verschijnen langskomen. Dat ze door mensen gefilmd worden op feesten kunnen de heren ook vrij weinig aan doen.

Yellow Minute remix is 1 van de best verkochte tracks van vorig jaar en technisch gezien gewoon een uitstekende plaat. Wat is daar dan mis mee? Mag je dan die niet meer op een CD zetten omdat ie te oud is?
In internet setjes valt het redelijk mee inderdaad maar op feesten hoor je ze aardig vaak (naar mijn mening).
Yellow minute remix is zeker een super track, luister zelf de plaat ook regelmatig maar waarom zou je deze dan op het album zetten als deze inprincipe al op elke complicatie staat.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Khadber wrote:Vreemd dat mensen het over weinig promo's hebben. Ik tel namelijk 3 van de 20 platen die zijn uitgebracht. De rest is dat allemaal nog niet.
01. Wildstylez & Ran-D - Future Shock
02. Alpha² & Wildstylez - Breathe
03. E-Force & Luna - Blacklight
04. Adaro - Hit You With That Bang Shit
05. Alpha² & Wildstylez - Atrocious
06. Alpha² - Let It Go
07. Ran-D - Feel My Fire
08. E-Force - Remote Control
09. Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011)
10. Alpha² & B-Front - Liberate
11. E-Force & Luna - Evolved
12. Gunz For Hire (a.k.a. Ran-D & Adaro) - Gangsters Don't Dance
13. Alpha² - Unleashed (Psyko Punkz Remix)
14. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
15. Alpha² - Kick Back
16. E-Force - Brutality
17. Zatox & Ran-D - Indoctrination
18. Ran-D & Alpha² - The New Shit
19. Zany & Ran_D feat. Nikkita - Son Of Torture
20. Adaro - Haunter Of The Dark

Dikgedrukt (de helft van de CD) zijn al released of staan op een verzamel CD voordat deze uberhaupt uit is, sorry maar ze hadden dit echt 10x beter kunnen aanpakken.
Last edited by Dakpan on 13 Apr 2011 11:00, edited 1 time in total.
A
Kick Back en Brutality niet hoor
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Almighty wrote:Kick Back en Brutality niet hoor
Black CD.
A
Dakpan wrote:
Almighty wrote:Kick Back en Brutality niet hoor
Black CD.
Ahzo
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Kepro wrote: In internet setjes valt het redelijk mee inderdaad maar op feesten hoor je ze aardig vaak (naar mijn mening).
Yellow minute remix is zeker een super track, luister zelf de plaat ook regelmatig maar waarom zou je deze dan op het album zetten als deze inprincipe al op elke complicatie staat.
In Nederland moeten we altijd het nieuwste van het nieuwste horen. Als men een half jaar hetzelfde zou draaien werd dat ook weer afgekeurd. Het is kiezen tussen twee kwaden. Bovendien moeten de tracks ook getest worden en gepromoot onder het publiek. Zeker E-Force en Adaro kunnen in het grote publiek nog genoeg populariteit winnen.

Ze zetten hem erop omdat het gewoon een sterke track is die ook mooi tussen de rest past. Dat hij dan al vaker op een CD stond vind ik eerlijk gezegd van ondergeschikt belang.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
01. Wildstylez & Ran-D - Future Shock - View on YouTube
02. Alpha² & Wildstylez - Breathe - View on YouTube
03. E-Force & Luna - Blacklight - View on YouTube
04. Adaro - Hit You With That Bang Shit - View on YouTube
05. Alpha² & Wildstylez - Atrocious - View on YouTube
06. Alpha² - Let It Go - View on YouTube
07. Ran-D - Feel My Fire - View on YouTube
08. E-Force - Remote Control - View on YouTube
09. Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011) - View on YouTube
10. Alpha² & B-Front - Liberate - View on YouTube
11. E-Force & Luna - Evolved - View on YouTube
12. Gunz For Hire (a.k.a. Ran-D & Adaro) - Gangsters Don't Dance - View on YouTube
13. Alpha² - Unleashed (Psyko Punkz Remix) - View on YouTube
14. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix) - View on YouTube
15. Alpha² - Kick Back - View on YouTube
16. E-Force - Brutality - View on YouTube
17. Zatox & Ran-D - Indoctrination - View on YouTube
18. Ran-D & Alpha² - The New Shit - View on YouTube
19. Zany & Ran_D feat. Nikkita - Son Of Torture - View on YouTube
20. Adaro - Haunter Of The Dark - View on YouTube
H
Hardtraxxer
284 posts member since 2009
last seen Oct 2016
Had hier zoveel mer van verwacht , idd geen 2-sidez spul zoals GOD... lame! :/
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Er zitten een aantal lekkere tracks tussen, maar zit eerlijk gezegd meer op het album van Coone te wachten :P .
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Khadber wrote:
Kepro wrote: In internet setjes valt het redelijk mee inderdaad maar op feesten hoor je ze aardig vaak (naar mijn mening).
In Nederland moeten we altijd het nieuwste van het nieuwste horen. Als men een half jaar hetzelfde zou draaien werd dat ook weer afgekeurd. Het is kiezen tussen twee kwaden. Bovendien moeten de tracks ook getest worden en gepromoot onder het publiek. Zeker E-Force en Adaro kunnen in het grote publiek nog genoeg populariteit winnen.

Ze zetten hem erop omdat het gewoon een sterke track is die ook mooi tussen de rest past. Dat hij dan al vaker op een CD stond vind ik eerlijk gezegd van ondergeschikt belang.
Dat iedereen het nieuwste van het nieuwste wilt horen weet ik ook. Ik hoor zelf liever wat onbekendere platen of platen die nog niet zijn gereleased. Daar had ik op gehoopt en had ik ook een beetje verwacht van dit album.
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Wat een lijst :drool:
Hardtraxxer
85 posts member since 2010
last seen May 2021
sjuul wrote:Wat een lijst :drool:

ziet er wel lekker uit maar mis een paar tracks:

2-sidez God normansland

beat providers firebird en zo

maar ja je kunt niet alles hebben he:P

wel een lekkere cdje :thumbsup: :thumbsup:
Hardtraxxer
last seen May 2026
Eerste keer dat ik die E-Force platen echt hoor.

WAT een tracks :woot:.
Hardtraxxer
last seen May 2026
psyclone wrote:
sjuul wrote:Wat een lijst :drool:

ziet er wel lekker uit maar mis een paar tracks:

2-sidez God normansland

beat providers firebird en zo

maar ja je kunt niet alles hebben he:P

wel een lekkere cdje :thumbsup: :thumbsup:

God en Nomansland was iets met de rechten geloof ik..Mag niet, kan niet, zoiets
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Nando wrote:Jammer dat Feel My Fire er wel opstaat en Fanatics niet. Atrocious en Yellow Minute Remix moesten er schijnbaar ook weer op. Voor de rest een best dikke tl, maar wel precies wat ik had verwacht. En ik wil Firebird gvd!
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Om de een of andere reden heb ik het het gevoel dat dit niet de definitieve tracklist is.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Rik wrote:Om de een of andere reden heb ik het het gevoel dat dit niet de definitieve tracklist is.
Ja dat had ik dus ook maar ben bang van wel.
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Rik wrote:Om de een of andere reden heb ik het het gevoel dat dit niet de definitieve tracklist is.
http://www.hardstyle.com/merchandise/a2 ... ed-cd/195/