Fijn nummertje dit!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Wildstylez & Ran-D - Future Shock
- 02Alpha² & Wildstylez - Breathe
- 03E-Force & Luna - Blacklight
- 04Adaro - Hit You With That Bang Shit
- 05Alpha² & Wildstylez - Atrocious
- 06Alpha² - Let It Go
- 07Ran-D - Feel My Fire
- 08E-Force - Remote Control
- 09Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011)
- 10Alpha² & B-Front - Liberate
- 11E-Force & Luna - Evolved
- 12Gunz For Hire (a.k.a. Ran-D & Adaro) - Gangsters Don't Dance
- 13Alpha² - Unleashed (Psyko Punkz Remix)
- 14Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
- 15Alpha² - Kick Back
- 16E-Force - Brutality
- 17Zatox & Ran-D - Indoctrination
- 18Ran-D & Alpha² - The New Shit
- 19Zany & Ran_D feat. Nikkita - Son Of Torture
- 20Adaro - Haunter Of The Dark
Source: hardstyle.com
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
Zo moet dat hewrote:Die gast is wel echt heel lyrisch over het album
Nee, je moet zeggen wat je ervan vindt. Ik heb het idee dat al die reviews op Fear.FM niet helemaal eerlijk zijn, maar dat kan aan mij liggen.
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Previews klinken goed!
T gebeurt niet veel maar van mij mag het snel maandag en dinsdag zijn met 2 geweldige albums
T gebeurt niet veel maar van mij mag het snel maandag en dinsdag zijn met 2 geweldige albums
-
RHardtraxxer
- 99 posts member since 2009
- last seen Apr 2014
het word je verdorie ook tot de laatste dag aan toe bijna onmogelijk gemaakt niet vast te spieken naar die previews, voor de tracks die je nog niet kent!!
thank god voor het album van Digital Punk hihi
Morgen direct binnen halen!!!
thank god voor het album van Digital Punk hihi
Morgen direct binnen halen!!!
Let it go
op loudness vond ik deze plaat zo mega dik 
-
CHardtraxxer
- 83 posts member since 2011
- last seen May 2011
Zo, is het eigenlijk beter, want dan ben je die nummers nog niet zatwrote:het word je verdorie ook tot de laatste dag aan toe bijna onmogelijk gemaakt niet vast te spieken naar die previews, voor de tracks die je nog niet kent!!
Alle previews van het album stonden er al lange tijd ophoor, maar je kan kiezen of je het openbaar wil hebben, ja of nee
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
Helemaal begrijpelijk. Al mijn reviews worden geschreven uit eerste gedacht, wat het voor mij ook het eerlijkst lijktwrote:Nee, je moet zeggen wat je ervan vindt. Ik heb het idee dat al die reviews op Fear.FM niet helemaal eerlijk zijn, maar dat kan aan mij liggen.
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
morgen 
20 fulls op 1 cd? Dat word lastig! Nee, cd is gemixtwrote:Feel my fire is ook al gereleased daarom zit hij er full in wsswrote:Zijn de tracks op het album full? Dacht eerst van niet, maar op de youtube van A2 staat Feel My Fire helemaal full.
dinsdag?wrote:Previews klinken goed!
TNT.wrote:dinsdag?wrote:Previews klinken goed!
oooohja. dan kijk ik meer uit naar Emporium CD hihiwrote:TNT.wrote:dinsdag?wrote:Previews klinken goed!
-
A
4 minuten!
Ik haal hem, morgen maar zijn de tracks full of is hij gemixt?wrote:Uit @ Hardstyle.com
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
Gemixedwrote:Ik haal hem, morgen maar zijn de tracks full of is hij gemixt?wrote:Uit @ Hardstyle.com
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
woeehoee _0_
Je wordt die Ran-D vocals en kicks na een tijdje wel zat zeg, 
Echt jammer dat er geen Zany kicks onder Son of Torture zitten, dat had hem een stuk harder gemaakt volgens mij.
Die pitchkicks in de 2e climax zijn ook kut. Verder een supervette track, met nog een paar van het album.
Check de review + mini interview op de frontpage!