Lekker zo 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Wildstylez & Ran-D - Future Shock
- 02Alpha² & Wildstylez - Breathe
- 03E-Force & Luna - Blacklight
- 04Adaro - Hit You With That Bang Shit
- 05Alpha² & Wildstylez - Atrocious
- 06Alpha² - Let It Go
- 07Ran-D - Feel My Fire
- 08E-Force - Remote Control
- 09Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011)
- 10Alpha² & B-Front - Liberate
- 11E-Force & Luna - Evolved
- 12Gunz For Hire (a.k.a. Ran-D & Adaro) - Gangsters Don't Dance
- 13Alpha² - Unleashed (Psyko Punkz Remix)
- 14Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
- 15Alpha² - Kick Back
- 16E-Force - Brutality
- 17Zatox & Ran-D - Indoctrination
- 18Ran-D & Alpha² - The New Shit
- 19Zany & Ran_D feat. Nikkita - Son Of Torture
- 20Adaro - Haunter Of The Dark
Source: hardstyle.com
Niet verkeerd maar had er veel meer (nieuws) van verwacht! Leuk om mee te nemen, niets speciaals verder 
Lekker album
. Interesseert me niks, wat er nou wel erop had gemoeten en wat niet. Zijn (bijna) allen meesterwerkjes op zich.
Michael jackson liefhebbers gaan ook niet zeiken als er een greatest hits cd van hem uitkomt. Die kopen ze ook en staat op 1. Ookal is dat natuurlijk wel totaal iets anders dan Hardstyle
.
Michael jackson liefhebbers gaan ook niet zeiken als er een greatest hits cd van hem uitkomt. Die kopen ze ook en staat op 1. Ookal is dat natuurlijk wel totaal iets anders dan Hardstyle
Kijk hier naar uit.
Al meteen 4 tracks op het album waar E-Force aan heeft mee gewerkt, gaat best snel allemaal dan met hem.
Last edited by Mr Lellebel on 13 Apr 2011 22:03, edited 1 time in total.
Natuurlijk een kansloze missie om het origineel te overtreffen, ondanks dat vind ik het wel een aardige track
Rare remix, de melodie gaat voor m'n gevoel te snel voor het bpm.
-
A
Verwijderd zelfs
-
A
Gelukkig was iemand zo snel om hem van youtube af te rippen 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Denk dat ik het Digital Punk album leuker ga vinden omdat dat allemaal verrassingen zijn. Ik had hier toch wel een track of 8-9-10 op verwacht die we pas op 23 mei voor het eerst konden horen... ach ja. Als ze nou maar eens gauw gas gaan geven met die fulls.
Zoals eerder al bekend was:
“@LanozNL: @djrandofficial Jammer dat fanatics en better on the otherside niet op het A² album staan man" - remix ik binnenkort nog!
Concurrentie op de "Youtube-rip-markt" is zeer hoogwrote:wtf.. video heeft echt maar een minuut online gestaan ofzo, wat voor leven heb je dan als je dat direct gaat rippen enz ><wrote:Gelukkig was iemand zo snel om hem van youtube af te rippen
-
A
Godzijdank hahawrote:Concurrentie op de "Youtube-rip-markt" is zeer hoogwrote:wtf.. video heeft echt maar een minuut online gestaan ofzo, wat voor leven heb je dan als je dat direct gaat rippen enz ><wrote:Gelukkig was iemand zo snel om hem van youtube af te rippen
-
A
Voor een betere status op soundarea 
-
D
vind die PP remix van Unleashed echt bout.. je kan het beter een Refix noemen..
ben meer benieuwd naar het Digital Punk & The Machine album
had veel meer verwacht van het A2 album maarja word alsnog wel gekocht
ben meer benieuwd naar het Digital Punk & The Machine album
had veel meer verwacht van het A2 album maarja word alsnog wel gekocht
Volgens mij lagen de verwachtingen voor dit album veel te hoog, waardoor het eigelijk alleen nog maar tegen kan vallen.
In vergelijking met bijvoorbeeld Coone, daar verwachtte iedereen veel minder van waardoor het nu voor velen meevalt.
Puur rationeel gezien vind ik dit een topalbum. Stuk voor stuk lekkere platen, veel diversiteit, paar wat lekkere oude nummertjes en aardig wat nieuwe platen!
In vergelijking met bijvoorbeeld Coone, daar verwachtte iedereen veel minder van waardoor het nu voor velen meevalt.
Puur rationeel gezien vind ik dit een topalbum. Stuk voor stuk lekkere platen, veel diversiteit, paar wat lekkere oude nummertjes en aardig wat nieuwe platen!
Geen nieuwe tracks, maar dat is niet heel erg. Denk dat ze met dit album de sound van het label goed laten horen. Had alleen wel wat Beat Providers tracks willen zien.
Ze hebben het ook gewoon een verkeerde naam gegeven. Al hadden ze dit als een promotie cd of uitgebracht als de sound van a2 records, dan hadden de verwachtingen niet zo hoog geweest, dan is er ook nog ruimte voor platen als feel my fire etc. Het is echt de wereld in gebracht als een artiestenalbum en dan verwacht je toch wat vernieuwing. De fout ligt dus niet bij het hoge verwachtingspatroon van de bovengemiddelde hardstyle luisteraar, maar gewoon aan de berichtgeving rondom het 'album'.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Appels met peren vergelijken.wrote:Bij Activator en nu ook Digital Punk word ook een sampler voor de release van het album naar buiten gebracht waardoor niet alles op het album helemaal nieuw meer is... zijn dat dan ook geen albums meer?
Van Digital Punk hebben we nu 2 tracks gehoord van de misschien 14/15 tracks die op zijn album komen... De rest is nog 100% geheim.
Het gaat er gewoon om dat tegen de tijd dat het album uit is, de tracks allemaal ten gehore zijn gebracht. Ik ben op zoek naar het verrassingselement in een album en dat heeft deze tegen die tijd niet meer. Dat geeft niet weg dat er lekkere tracks op staan, maar een aantal tracks hadden best exclusief kunnen blijven ivm het verrassingselement.wrote:Dit is een album met muziek van artiesten? Dus de benaming artiestenalbum klopt wel. Dat het verwachtingspatroon van velen dan gelijk zegt "oh oh dikke promooooo's"... tjawrote:De fout ligt dus niet bij het hoge verwachtingspatroon van de bovengemiddelde hardstyle luisteraar, maar gewoon aan de berichtgeving rondom het 'album'.
Bij Activator en nu ook Digital Punk word ook een sampler voor de release van het album naar buiten gebracht waardoor niet alles op het album helemaal nieuw meer is... zijn dat dan ook geen albums meer?
Met JefQ eens. Nu weet iedereen precies wat er komt en dat maakt het een stuk minder spannend.
Dat zeg ik ook niet, maar zoals je ziet zijn er toch een aantal mensen die teleurgesteld zijn in het feit dat er geen verrassingen op staan. De enige verrassing is future shock, maar deze wordt al door Ran-d gedraaid en aangezien hij op elk feest staat tegenwoordig. POEF verrassingselement weg.wrote:Een artiestenalbum is niet iets wat per definitie 100% geheim moet blijven?
Het helpt niet dat er ook nog werd gesuggereerd dat er 2 of 3 CD's zouden zijn, met minimaal 7 E-Force tracks, etc. Dan is het wel te verwachten dat er materiaal op staat dat nog nooit is gedraaid voor de release.wrote:Kan best begrijpen dat iemand teleurgesteld is, maar je moet dan denk ik niet teveel verwachten. Zeker als ze allemaal veel muziek draaien dat nog niet uit is, dan kan je gewoon niet verwachten dat ze met een album komen waar alleen maar tracks op staan die nog nooit gedraaid zijn.