Beide echt vette nummers 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 2 tracks
A2 Records - Unleashed - Album Sampler 008 (A2REC024)
- Label
- A2 Records
- Catalogue number
- A2REC024
- E-Force & Luna - EvolvedYouTube
- Wildstylez & Ran-D - FutureshockYouTube
Source: djshop.de
Leuke tracks, maar ben er wel op uit gekeken.
Eindelijk Future Shock
! Evolved is ook wel lekker
.
Zeg dan niks.wrote:Misschien kopen ze wel koeien en gaan ze melk produceren in plaats van platen.wrote: Hmm, das waar. Maar toch heb ik het gevoel dat Tonight er eerder uit zal komen. Misschien wel een nieuwe serie packs? Cycle + Sorrow + Tonight?
Evolved is wel vet, zit een goeie sfeer in verwerkt. Future Shock is echt een schijtplaat eerste klas. Had veel meer uit gehaald kunnen worden, nu is het zo'n energieloos meezing plaatje geworden.
-
D
Evolved heeft een erg goeie sfeer alleen vind alweer die kicks afschuwelijk!
Futureshock is ook heerlijk alleen jammer dat die pas zolaat komt..
over het algemeen leuke release maar had beter gekund
Futureshock is ook heerlijk alleen jammer dat die pas zolaat komt..
over het algemeen leuke release maar had beter gekund
Ik kon er wel om lachenwrote:Zeg dan niks.wrote:Misschien kopen ze wel koeien en gaan ze melk produceren in plaats van platen.wrote: Hmm, das waar. Maar toch heb ik het gevoel dat Tonight er eerder uit zal komen. Misschien wel een nieuwe serie packs? Cycle + Sorrow + Tonight?
Komt 28 november
. Bron: Scantraxx Sampler 21
28/11 of 05/12 staat in de openingspost, het is dus 28/11wrote:Stond er toch al ?
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
wat een heerlijke drive zit er in evolved ben echt verliefd op die plaat
staat zeker in me top 10 dit jaar
staat zeker in me top 10 dit jaar
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
vond futureschok een hoogtepunt van het album, te veel geluisterd... misschien komt die feeling weer terug, maar alsnog vette release 
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Tonight staat waarschijnlijk op het Headhunterz Album.
Sowieso 99% kans dat hij op Scantraxx Reloaded wordt gereleased, daar is tenslotte ook het originele gereleased
Denk dat The Cycle / Kingz Of The Underground de eerstvolgende G4H release wordt en vervolgens Sorrow
maar is natuurlijk maar een gokje!
Sowieso 99% kans dat hij op Scantraxx Reloaded wordt gereleased, daar is tenslotte ook het originele gereleased
Denk dat The Cycle / Kingz Of The Underground de eerstvolgende G4H release wordt en vervolgens Sorrow
maar is natuurlijk maar een gokje!
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Waarom heeft iedereen het over de Tonight Remix als dit een album sampler van Unleashed is?
Voor diegene, Tonight Remix stond niet op het album Unleashed
ALS het een nummer voor het album van Headhunterz is, dan kan je in dat geval nog een aantal maanden wachten.
Voor diegene, Tonight Remix stond niet op het album Unleashed
ALS het een nummer voor het album van Headhunterz is, dan kan je in dat geval nog een aantal maanden wachten.
wrote:ALS het een nummer voor het album van Headhunterz is, dan kan je in dat geval nog een aantal Jaren wachten.
Fixed ..
Hoe ging futureshock ook alweer 
Better hold on tight gettin' trippin' don't panicwrote:Hoe ging futureshock ook alweer
Dial nine one one and call the paramedics
'Cause we'll hit you hard with yet another classic
Say it left, say it right, get ready for impact
'Cause we're coming out strong with some raw bass power
Doing what we do best till the after hours
So don't stop don't drop while we hit the block
Get ready for impact
Future Shock
Lekkere release hoor. Heb futureshock niet veel geluisterd, dus vindt hem nog erg vet!
Was Evolved al vergeten joh, maar echt een topper
Was Evolved al vergeten joh, maar echt een topper
wrote:Leuke tracks, maar ben er wel op uit gekeken.
-
JHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
klopt, blijft leuke track, alleen al erg vaak gedraaid!wrote:De style van E-Force bevalt me wel. Hij heeft naar mijn idee ook een aparte manier van draaien, heel erg snel.
Futereshock blijft een leuke track!