Eenswrote:![]()
Facking gruwelijk!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 20 tracks
A² Records - Unleashed Once Again (A² Records)
- Label
- A2 Records
- Catalogue number
- A2REC055
- 01Alpha² - Unleashed Once Again | Sample
- 02Ran-D - I Need You | Sample
- 03Digital Punk - The Revelation | Sample
- 04Adaro - History | Sample
- 05Artic - Future | Sample
- 06Digital Punk & Profyler - Rock the Party (Waverider remix) | Sample
- 07E-Force & X-Pander - Liberty | Sample
- 08Adaro - No Time To Sleep (Chain Reaction remix) | Sample
- 09Ran-D & B-Front - The Message
- 10Artic - I A.M. Eternal | Sample
- 11Alpha² & E-Force - The Boogeyman | Sample
- 12Digital Punk & Frequencerz ft. MC Nolz - We Don't Give A F*CK
- 13Adaro ft. Danny Scandal - For The Street | Sample
- 14Alpha² - Kick Back (E-Force remix) | Sample
- 15Artic & Desnar ft. Xaline - The Warriors | Sample
- 16Gunz For Hire - The Massacre | Sample
- 17E-Force - Freakz at Night | Sample
- 18Digital Punk - Invasion | Sample
- 19Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave | Sample
- 20Gunz For Hire - Bolivia (Endymion remix) | Sample
Source: hardstyle.com
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
I A.M. Eternal is erg gaaf, maar Rebel To The Grave is pas echt vet. 
Heerlijke Ran-D drive in Rebel To The Grave, zonder al die uitgemolken Ran-D elementen die ik niet meer aan kan horen. Zeker een mooi plaatje!
Wat een foutenfestijn 
- Een remix van een zwaar overplayede track maken
- Dit een *officiële* remix maken
- Weinig veranderen buiten het tempo
- Datgeen wat je verandert is ook nog eens kut
- Die kick
- Het presteren een hardcore remix te maken die slapper is dan het meerendeel op een HS album
- Die kick
- Het presteren een hardcore remix te maken die slapper is dan het meerendeel op een HS album
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Nee, dit kan echt niet.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik ben denk de enige die het een '5.5' plaatje vind? 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
YT fanboys vinden dit een 10wrote:Ik ben denk de enige die het een '5.5' plaatje vind?
Jesus wat een schijt remix dit kunnen Ran-d en Adaro toch nooit goedkeuren?!
Ik vind t ook onbegrijpelijk dat dit geaccepteerd wordt
Dit inderdaad, wat een boutplaat zeg sjongejongewrote:Wat een foutenfestijn
- Die kick
True, maar ik denk dat het moeilijk is tegen een collega te zeggen dat het een schijtremix is. Waarschijnlijk hebben ze ook Endymion gevraagd om een remix te maken en niet andersom.wrote:Jesus wat een schijt remix dit kunnen Ran-d en Adaro toch nooit goedkeuren?!
Bolivia Remix:
Dacht ik van de week de kutste remix ooit gehoord te hebben (Lost in Dreams van S Dee), gaat Endymion er nog even makkelijk overheen. En het ergste is nog dat alle G4H fanboys dit waarschijnlijk nog geweldig gaan vinden ook.
Rebel To The Grave:
Dacht ik van de week de kutste remix ooit gehoord te hebben (Lost in Dreams van S Dee), gaat Endymion er nog even makkelijk overheen. En het ergste is nog dat alle G4H fanboys dit waarschijnlijk nog geweldig gaan vinden ook.
Rebel To The Grave:
wrote:Moet eigenlijk een paar BPM hoger, dan komt ie een stuk beter tot z'n recht. Verder een hele vette plaat, maar waarom die pitchkicks
Maar Rebel To The Grave
Dat zei ik ook toen er een filmpje van dit nummertje op een feest op de fb van adaro stond, dat er niets verandert is behalve het tempo. Toen vond Adaro dat ik wat beter moest luisteren haha.wrote:Wat een foutenfestijn
- Die kick
Niet zo veel aan deze remix. Als je een hardcore remix van zo'n plaat maakt, maak m dan echt lomp.
:')wrote:Er mag gewoon geen remix van deze track worden gemaakt, want hij valt gewoon niet beter te maken, bolivia is DE Track van de hardstyle scene
Wat een slappe remix.
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
de beste delen zijn uit het origineel en in grote lijnen is er niet heel veel veranderd en wat er is veranderd klinkt verneukt imowrote:Wat een foutenfestijn
- Die kick
Die midintro van Chain Reaction's No time to sleep remix
Kijk echt uit naar dit album. Al veel goede tracks gehoord en er komen er nog een paar aan. Ben benieuwd naar de Unleashed podcast van Digital Punk vandaag
Kijk echt uit naar dit album. Al veel goede tracks gehoord en er komen er nog een paar aan. Ben benieuwd naar de Unleashed podcast van Digital Punk vandaag
-
SHardtraxxer
- last seen Nov 2014
ik vond dat hij die climax verneukt had, de rest was echt heel goed, zondewrote:Die midintro van Chain Reaction's No time to sleep remix![]()
ik ook, komen 6 tracks uit unleashed once again op heb ik gehoord
De climax is inderdaad wat minder, maar nog steeds wel 'steady'. Ik ben I.AM. Eternal ook echt gaan waarderen btw. Vette track is dat!wrote:ik vond dat hij die climax verneukt had, de rest was echt heel goed, zondewrote:Die midintro van Chain Reaction's No time to sleep remix![]()
Waarschijnlijk 6 platen die al een preview hebben gekregenwrote:ik vond dat hij die climax verneukt had, de rest was echt heel goed, zondewrote:Die midintro van Chain Reaction's No time to sleep remix![]()
-
SHardtraxxer
- last seen Nov 2014
ik hoop eigenlijk van nietwrote:Waarschijnlijk 6 platen die al een preview hebben gekregenwrote:ik vond dat hij die climax verneukt had, de rest was echt heel goed, zondewrote:Die midintro van Chain Reaction's No time to sleep remix![]()
Ik gok idd veel (5) platen die al lang een preview hebben en 1 'nieuwe'wrote: Waarschijnlijk 6 platen die al een preview hebben gekregen
Voor de mensen die t niet willen weten, niet lezen, voor de rest:wrote:Ik gok idd veel (5) platen die al lang een preview hebben en 1 'nieuwe'wrote: Waarschijnlijk 6 platen die al een preview hebben gekregen
The Message, For The Streets, Freakz At Night, We Don't Give A Fuck, Invasion, Bolivia (Endymion Remix)