wow had nooit verwacht dat scantraxx dit zou doen!
vind t ook een beetje overbodig...
vind t ook een beetje overbodig...
Source: hardstyle.com
Zal wel nietwrote:Scantraxx Recordzzzzzzzz gekrabbeld op hyves, ben benieuwd of er een reactie komt.
Dat ook niet, denk ik danwrote:Denk dat je meer kans maakt op hun Twitter
Via twitter kun je alleen zien wie jou heeft followedwrote:Denk dat je meer kans maakt op hun Twitter
Je kunt wel kijken wie er op jou heeft ge-@'d, zeg maar.wrote:Via twitter kun je alleen zien wie jou heeft followedwrote:Denk dat je meer kans maakt op hun Twitter
't is dus net praten tegen een muur, tot degene je toevoegt.. maar de kans daarop dat scantraxx 't doet...
Qlote :')wrote:ze maken hs naar de qlote
moet meteen terug denken aan babaorumwrote:Maar er is geen vinyl release, alleen web. Terwijl die webs al te koop staan en je ze los kan kopen. Hoe moet ik dit zien. Als het een vinyl is snap ik het nog een beetje, dan heb je de platen niet op verschillende vinyls, maar bij elkaar (als je deze 4 platen nou net leuk vond)..
Nee, die typen de namen in bij Limewire.wrote:Opzich is het wel een slimme manier van geld verdienen. Newbs luisteren de radioshow, denken 'oh wat een vette nummers!', komen later de sampler tegen, kennen de nummers nog van de radioshow en kopen 'm.
Dus @PNXRMX, het is denk ik niet ter promotie van de radioshow, maar andersom.