Nee! Hij is niet weg bij Scantraxx, heeft nu wel zn eigen label, maar zal daarnaast nog steeds actief blijven voor Scantraxxwrote:Is die klaar op Scantraxx?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Intro
- 02Here We Are (Original Vocal Mix)
- 03Start Living
- 04A-lusion ft. MC Da Syndrome - Mainstage Superstar
- 05Just One Voice
- 06To The Ends
- 07A-lusion ft. MC Renegade - 4 Elementz (Atmozfears Remix)
- 08A-lusion & Scope DJ - Mechanical
- 09Cracking Down
Source: hardstyle.com
-
BHardtraxx Newbie
- 43 posts member since 2010
Ik vind het nog best lekker wegluisteren, maar heb niet het gevoel van "lekker knallen"
Heb het nog een keer geprobeerd, maar: NEE.
kvind alleen de plaat met Scope Dj leuk rest is echt ver onder het niveau wat ik van hem gewend ben.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
2 word beter 
Vind dit gewoon lekker wegluisteren hoor. Zeer aangenaam!
Zitten dan wel niet echt uitschieters bij, maar ze zijn geen van allen verkeerd!
Zitten dan wel niet echt uitschieters bij, maar ze zijn geen van allen verkeerd!
De intro en mid van Cracking Down zijn het enige noemenswaardige op deze episode.. 
Prullenbakmateriaal, iemand moet de prullenbakken bijvullen ...
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
wrote:De intro en mid van Cracking Down zijn het enige noemenswaardige op deze episode..
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Om hier nou heel erg warm van te worden..
Hoe zit het met de fulls van deze tracks? Zijn die al verkrijgbaar? Zo nee, wanneer komen ze? Wil graag Mechanical hebben.
-
AHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2012
- last seen Mar 2012
3:28 van "just one voice" klinkt wel leuk, maar dat is wel een heel kort stukje...
Doe mij maar 2nd Identity of de jaren ervoor van hem
Doe mij maar 2nd Identity of de jaren ervoor van hem
Niemand?wrote:Hoe zit het met de fulls van deze tracks? Zijn die al verkrijgbaar? Zo nee, wanneer komen ze? Wil graag Mechanical hebben.
Mainstage superstar is echt kapot gemaakt door die vocals. Fatsoenlijke vocals eronder en het was echt een leuk plaatje geweest 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
je haalt ook gelijk die kop van da syndrome voor je als je die stem hoort en dat maakt het nog ergerwrote:Mainstage superstar is echt kapot gemaakt door die vocals. Fatsoenlijke vocals eronder en het was echt een leuk plaatje geweest
wrote:dan vindt ik Start Living nog de beste
-
FHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2012
- last seen Feb 2012
wrote:wrote:dan vindt ik Start Living nog de beste
Nee zoals al velen aangeven in dit topic: ook voor mij afgezakt, van de 9 releases in Part One vind ik er drie leuk. Just One Voice, Start Living en Cracking Down. Die vind ik echt om aan te horen, de rest is gewoon te erg.
Hier heb ik gelukkig geen last van dan zou ik aan mn geaardheid gaan twijfelen..wrote:je haalt ook gelijk die kop van da syndrome voor je als je die stem hoort en dat maakt het nog ergerwrote:Mainstage superstar is echt kapot gemaakt door die vocals. Fatsoenlijke vocals eronder en het was echt een leuk plaatje geweest
Even tussendoor:
The A-lusion #OITO EP1 samplers will be released on @hardstyle.com initially and later on also on iTunes, Beatport, etc. More info soon
mechanical is dik en cracking down is ook nog wel leuk maar de rest
En wat laat die gozer zich kennen

En wat laat die gozer zich kennen
The first A-lusion #OITO EP1 sampler will be released next wednesday (29th feb) on Hardstyle.com
This first release will include the tracks:
- Start Living
- Mechanical
- Cracking Down
- Just One Voice
Bron: http://www.facebook.com/lussivemusic/po ... 5397706373
This first release will include the tracks:
- Start Living
- Mechanical
- Cracking Down
- Just One Voice
Bron: http://www.facebook.com/lussivemusic/po ... 5397706373