laat het dan iemand anders remixe of gewoon niet 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
waarom worden er laatste tijd alleen maar platen geremixt die ze eigenlijk niet moeten remixen 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dit inderdaad, waarom draaien ze de oude platen dan niet gewoon wat vaker ipv zo'n kak remix.wrote:waarom worden er laatste tijd alleen maar platen geremixt die ze eigenlijk niet moeten remixen
Ik zie het nut van zo'n plaat remixen ook niet. Draai gewoon wat vaker die oudere nummers die iedereen geweldig vind en steek je energie in het maken van weer zo'n goed nummer.wrote:Dit inderdaad, waarom draaien ze de oude platen dan niet gewoon wat vaker ipv zo'n kak remix.wrote:waarom worden er laatste tijd alleen maar platen geremixt die ze eigenlijk niet moeten remixen
Valt me toch een beetje tegen van Atmozfears. Heb meestal wel een hoop met hun tracks, maar deze niet.
De midintro en de outro klinken dik. De melo in de climax vind ik niet slecht klinken, de kicks zijn niet al te best. De synth vind ik zelf typisch A-Lusion, ik krijg al gauw het idee als ik er naar luister dat A-Lusion hem zelf geremixed heeft
.
wrote:Lang zo slecht niet als de reacties hier boven doen vermoeden, hoewel het origineel meer emotie bevat naar mijn mening.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Deze is nooit uitgekomen op out in the open?... En de preview staat op prive.
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Even nieuwe, andere is prive geworden.
View on YouTube
Reverse is wel geinig. Niet bijzondere mix, maar gewoon leuk!
View on YouTube
Reverse is wel geinig. Niet bijzondere mix, maar gewoon leuk!
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Het gaat erom dat hij nooit is uitgekomen, zonde.
-
J
HA-HA-HA :')