Anthems zijn vrijwel nooit speciaal. Zeker niet als je hem laat maken door A-Loser en Global Soundzzz.wrote:Is echt een slaapverwekkende 13 in een dozijn track.
Waarom maken ze niet alleen anthems voor grote feesten.
Het speciale van een anthem gaat er nu af vind ik
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Als je een anthem laat maken door A-Lusion & Global Soundz kun je dit verwachten idd 
-
J
Who the hell zijn die Global Soundz swampies dan?
Dit. En die zang.wrote:Jezus wat slap..
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Heb ze volgens mij vorig jaar op Festivaart horen draaien.. Was niet echt speciaalwrote:Who the hell zijn die Global Soundz swampies dan?
-
A
Huisdjteam van organisatie
Met Devon K, Pulse (Jaimy van 2sidez) en 2 andere uit Arnhem.
Dus er werken 5 man aan een anthem en nog is er geen spoor van inspiratie te horen. 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
vocals 
Vorig jaar bij Festivaart draaiden ze met zijn tweeën. Pulse draaide het setje daarna, dus weet niet of hij er iets mee te maken heeft???wrote:Huisdjteam van organisatieMet Devon K, Pulse (Jaimy van 2sidez) en 2 andere uit Arnhem.
Global Soundz draaide trouwens erg raar toen. Op het begin van de set nog Magic, en de rest van de set was kaas.
Ik snap het niet.. Als ze dit zelf terug luisteren hebben ze dan serieus het idee dat ze een goed anthem neergezet? of zouden ze het helemaal niet geluisterd hebben..wrote:Dus er werken 5 man aan een anthem en nog is er geen spoor van inspiratie te horen.
-
A
Hoorde vorig jaar toen ik aan het wachten was om binnen te komen ook al Dead Of The Nightwrote:Vorig jaar bij Festivaart draaiden ze met zijn tweeën. Pulse draaide het setje daarna, dus weet niet of hij er iets mee te maken heeft???wrote:Huisdjteam van organisatieMet Devon K, Pulse (Jaimy van 2sidez) en 2 andere uit Arnhem.
Global Soundz draaide trouwens erg raar toen. Op het begin van de set nog Magic, en de rest van de set was kaas.
-
A
View on YouTube
lepp
Wie zijn Global Soundz (weer die z), en ik pas weer bij A-Lusion, jammer 
jammer man, ik zat best dicht in de buurtwrote:achja, weer een saai nummer. (van code black??? of is het toch van dbstf? of van the proppet?)
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Hmm die vocals zijn alleen maar erger geworden in mijn ogen. Jammer.... Verder vind ik hem niet zo heel slecht eerlijk gezegd.
Kijk nou eens een paar posts boven je..wrote:video
OT: blijf er geen reet aan vinden. Dit is zó standaard. Slappe 1e midintro (2e klinkt beter), energieloze break die 0,0 toevoegt, standaard 1e climax, en in de 2e climax worden er slechts een paar dingetjes toegevoegt. Zie hier: een anthem.
-
MHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2012
- last seen Jun 2014
Na ´n paar keer geluisterd te hebben vind ik hem toch zeker wel lekker! 
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
je username is wel toepasselijkwrote:Na ´n paar keer geluisterd te hebben vind ik hem toch zeker wel lekker!
Intro sounds zijn dik, mid-intro is ook niet verkeerd. Over de vocals : ik weet niet wat ik daarvan moet vinden.. Melo klinkt heel standaard, maar ligt wel lekker in het gehoor.
laughing out loudwrote:Ik vind hem lekker!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Nee, gewoon nee. Vocals 
In tegenstelling tot de meeste hierzo, heb ik A-lusion nog niet afgeschreven. Van deze plaat wordt ik echter niet heel vrolijk. De climax gaat nog wel, maar die intro is energieloos en ook die vocals vind ik helemaal niks. Jammer!
Over Global Soundz, misschien dat wel twee gasten die bij A-lusion in training zijn gegaan ofzo via Lussive?
Over Global Soundz, misschien dat wel twee gasten die bij A-lusion in training zijn gegaan ofzo via Lussive?
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
nee dat zijn resident dj's van die organisatie vandaar dat ze samen met a-lusion anthem hebben gedaan.wrote:In tegenstelling tot de meeste hierzo, heb ik A-lusion nog niet afgeschreven. Van deze plaat wordt ik echter niet heel vrolijk. De climax gaat nog wel, maar die intro is energieloos en ook die vocals vind ik helemaal niks. Jammer!