Bobske jawrote:Je bedoeld B-Front?
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Magic Spell
- 02Listen
- 03Afraid
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
YEAH, eindelijk!
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Ook op dance tunes.....
Magic spell
De rest vind ik niet zo...
De rest vind ik niet zo...
hun vorige was ook al niet zo denderendwrote:vind er geen fluit aan
Is een kwestie van smaak denk ik, er zijn genoeg mensen die de style van 2 Sidez geweldig vinden. Ik zelf vind er niet zoveel aan.
het is ff wat anders dan de gemiddelde hardstyle tracks, maar ik vind het echt niet slecht 
wat ook zo is is dat er tracks zijn die leuk zijn voor thuis achter de computer, en tracks die leuk zijn voor op een feest of festival, 2-Sidez is meer van het laatste
wat ook zo is is dat er tracks zijn die leuk zijn voor thuis achter de computer, en tracks die leuk zijn voor op een feest of festival, 2-Sidez is meer van het laatste
Gadverdamme, wat zijn die teksten van Magic spell slecht, het klinkt niet alleen onwijs afgezaagd, maar dat Nederlandse accent van dat engels kan ik echt niet uitstaan, misschien komt het door het feit dat ik in een Engelstalig land ben opgegroeid dat ik dat zo snel hoor, vind het jammer van het nummer want de rest van het nummer is wel heel vet.
Ik vind hem wel lekker klinken! Iedereen zijn mening +1wrote:Gadverdamme, wat zijn die teksten van Magic spell slecht, het klinkt niet alleen onwijs afgezaagd, maar dat Nederlandse accent van dat engels kan ik echt niet uitstaan, misschien komt het door het feit dat ik in een Engelstalig land ben opgegroeid dat ik dat zo snel hoor, vind het jammer van het nummer want de rest van het nummer is wel heel vet.
Magic Spell
Vind die andere 2 niet echt denderend....
Vind die andere 2 niet echt denderend....
-
NHardtraxxer
- 123 posts member since 2008
- last seen Jul 2015
beetje alpha twins achtige stijl waar ik ook al nie kapot van ben, verder vind ik Listen opzich wel lache maar lijkt veel op Freakin