Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago

Tune of the Week#7

Poll ended at 22 Nov 2010 20:18

DJ Thera - 2010 EP [Theracords/THER-031]
58
92%
Ramp - Feel The Rhythm / Inner Voices [Nubeat Records/NBR007]
5
8%
RoCH - Aggression [Aussie Hardstyle Records/AH015]
0
No votes

Total votes: 63

D
Thera Ofcourse :D
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Congratz Thera :)
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Gangsterdwerg wrote:Hoe kan DJ thera nu meedingen naar release of the week 7... hij is op 1 januari gereleased en niet in week 7. hier klopt niks van! en roba dell atro is volgens mij ook in de eerste week van dit jaar gereleased.
Als je nou gewoon is de beginpost goed leest...............
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Timothy21 wrote:
Gangsterdwerg wrote:Hoe kan DJ thera nu meedingen naar release of the week 7... hij is op 1 januari gereleased en niet in week 7. hier klopt niks van! en roba dell atro is volgens mij ook in de eerste week van dit jaar gereleased.
Oja ok ht gaat over januari. Niet echt logisch dan maar ok.

Maar Roba Dell Atro mondo is volgens mij wel echt in januari gereleased en niet in februari. De vinyl was er al in december namelijk http://www.discogs.com/Tatanka-Dooms-Da ... se/2059967

Maar goed dat is mierenneukerij. Ik stem op thera voor de crypsis remix die ik nog steeds regelmatig draai!
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Gangsterdwerg wrote:
Timothy21 wrote:
Oja ok ht gaat over januari. Niet echt logisch dan maar ok.

Maar Roba Dell Atro mondo is volgens mij wel echt in januari gereleased en niet in februari. De vinyl was er al in december namelijk http://www.discogs.com/Tatanka-Dooms-Da ... se/2059967

Maar goed dat is mierenneukerij. Ik stem op thera voor de crypsis remix die ik nog steeds regelmatig draai!
Het gaat om de release date van de digitale releases. Beetje lezen had je dat ook geweten.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Gangsterdwerg wrote: Maar Roba Dell Atro mondo is volgens mij wel echt in januari gereleased en niet in februari. De vinyl was er al in december namelijk http://www.discogs.com/Tatanka-Dooms-Da ... se/2059967
01/02/2010 Tatanka - Roba Dell'Altro / Doom's Day (DJUZ019) op Dancetunes. We keken eigenlijk alleen op hs.com en DT daarmee ;)
Over wat de numering betreft dat is inderdaad verwarrend maar goed, staat in beginpost wel uitgelegd. Anders zoek je maar even de ToTW#1 op daar heb ik het ook in uitgelegd :D

Edit- Straks #8!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Ok my bad!