twijfelde tussen The Machine iof DP & Beholder
utidindelijk voor the Machine gegaan
utidindelijk voor the Machine gegaan
Zit voor iedereen wel wat bij deze week lijkt me. Van pure kaas tot harde nummers tot duistere nummers?Gangsterdwerg wrote:zit echt niks leuks bij deze week.
Het is redelijk gevarieerd ja maar toch spreekt geeneen van de releases me aan. Second ID is natuurlijk een bout release. Beholder vind ik ook niet veel aan, The Machine doet me ook niks. En Dizzorder.. tsja geen slechte tracks maar het doet me vrij weinig. Geen van de releases is het wat mij betreft waard om op te stemmen.Dakpan wrote:Zit voor iedereen wel wat bij deze week lijkt me. Van pure kaas tot harde nummers tot duistere nummers?Gangsterdwerg wrote:zit echt niks leuks bij deze week.
Dit dusDarkBeatz wrote:Ik ga voor Davide Sonar, verrekt oude platen maar wel nog steeds heerlijke nummers!
Hahaha deze ben ik nog nooit tegen gekomen! Gelijkspel dus?G1LL wrote:Vind deze te moeilijk, ik stem niet
Ik vind The Machine erg sterk, Theracords doet 't goed (Nice dizz (Y) ), Davide Sonar - My World vind ik ook heel goed en dan heb je ook nog de nieuwe tillt. Ja, dat vind ik erg moeilijkTel wrote:Hahaha deze ben ik nog nooit tegen gekomen! Gelijkspel dus?G1LL wrote:Vind deze te moeilijk, ik stem niet