helemaal mee eensSkedoedelefloeps wrote:maar vernieuwend maakt het niet automatisch beter natuurlijk, kijk van thera snap ik het natuurlijk wel. Maar vernieuwing staat niet garant voor verbetering
dat erger ik me soms wel eens aan tegenwoordig
helemaal mee eensSkedoedelefloeps wrote:maar vernieuwend maakt het niet automatisch beter natuurlijk, kijk van thera snap ik het natuurlijk wel. Maar vernieuwing staat niet garant voor verbetering
Hoezeer dat ook waar is, vind ik ZELF dat geen reden om er niet op te stemmen. Het blijft (in mijn mening dan) gewoon echt een klapper....Mol wrote:Die Ran-D had al veeeeeeeeeeeeeeeel eerder gereleased moeten worden!
Dat zeg ik ook niet he, maar in de gevallen van Geck-e, Ran-d en The Pitcher vind ik dat wel het gevalSkedoedelefloeps wrote:maar vernieuwend maakt het niet automatisch beter natuurlijk, kijk van thera snap ik het natuurlijk wel.KickinAzz wrote:Helemaal mee eens dat het goed is dat er steeds meer belangstelling is voor de vernieuwende experimentele vormenDjThera wrote:(wat nu volgt is natuurlijk erg logisch van mijn kant uit)
Ik stem voor de enige release die ook echt durft buiten de al platgetreden paden te treden: Geck-e
Supervet dat deze toch 'vreemde eend in de bijt' best wat stemmen heeft gekregen alHeel gaaf dat mensen steeds meer openminded worden voor uniekere en meer experimentelere vormen van hardstyle
De release van Geck-e is natuurlijk het meest vernieuwend van deze week, maar ook in enkele tracks van The Pitcher en Ran-d zitten dingen die ik nog nooit eerder gehoord heb
Maar vernieuwing staat niet garant voor verbetering