Dat is het ook, maar ik dacht ergens een keer gelezen te hebben dat jij maatjes bent met Kodex. Vandaar mijn reactie eigenlijk 
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
Bass Mechanics wint van alle tracks.
Klopt ook, maar ik vind deze plaat gewoon het vetste van deze weekTel wrote:Dat is het ook, maar ik dacht ergens een keer gelezen te hebben dat jij maatjes bent met Kodex. Vandaar mijn reactie eigenlijk
Catatonic overload, en dan vooral Paralyzed, Pump that en Insanity
ik weet het, dat zijn ze allemaal
ik weet het, dat zijn ze allemaal
Bah, moeilijke week dit, ik wacht nog even. Twijfel te veel tussen Nucleic Acid, Paralyzed & Bass Mechanics, en ook vind ik de release van Zero Sanity heel sterk! 
Catatonic voor mij;
Hier word ik blij van . Gewoon energieke tracks waar ik me eigenlijk op 1 of andere manier een hele show om heen denkt.
Edit: Pump That springt er voor mij echt boven uit.
Ik kan gewoon écht NIET kiezen tussen Bass Mechanics en de release van Catatonic Overload. Ik neig wel naar het eerste maar laat het nog wel ff bezinken.
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
zeker voor Catatonic Overload gekozen, omdat het alle 3 beuk plaatjes zijn 
Ik twijfel heel erg tussen Kodex, Co2 en Kevin Kaos. Zijn 3 sterke releases, dus ik denk er nog maar even over na 
Bass mechanics , goeie herinneringen aan op thrillogy 
Kodex. Hoewel CO2 en Zero Sanity ook erg goed waren.
Gegaan voor NC, wat een knaller joh Bass Mechanics
paralyzed omdat ie weer net zo gruwelijk is als the sexual thrill 
Sjonge wat moeilijk, toch maar gegaan voor Nucleic Acid, verrassend goede track van Kodex! Geweldig die Zany & Beholder stijl die ik erin hoor!
Op 2 Zero Sanity, 3 goede kwaliteitjes, en op 3 Bass Mechanics. Maar die release word naar beneden gehaald door Universe, wat een bout is dat. En daarna CO2, aangezien alleen Paralyzed mij echt kan pakken! Maar die haalt het niveau van The Sexual Thrill nog niet.
Op 2 Zero Sanity, 3 goede kwaliteitjes, en op 3 Bass Mechanics. Maar die release word naar beneden gehaald door Universe, wat een bout is dat. En daarna CO2, aangezien alleen Paralyzed mij echt kan pakken! Maar die haalt het niveau van The Sexual Thrill nog niet.
Hmm eerst gegaan voor Co² maar na nog eens naar Bass Mechanics te luisteren toch eventjes mijn stem gewijzigd. Van Catatonic Overload vind ik alle 3 de platen heel erg goed, maar van Bass Mechanics word ik zo vrolijk, gewoon echt een heerlijke plaat
(Universe doet me niks trouwens, als ik op overall quality had gestemd was hij toch naar Paralyzed gegaan, maarja...)
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Kevin Kaos! Vind NC en PP beetje tegenvallen en Kodex en CO2 is niet echt mijn ding, maar kan het wel waarderen 
Zero Sanity. Gewoon alle 3 lekkere platen. snap niet waarom er zo weinig mensen op stemmen.
ik begin nu weer te twijfelen...oostzaner wrote:Catatonic Overload. Ik luister er weer met veel plezier naar.
EDIT: Kevin Kaos vs Low-E - Legend klinkt ook wel nice trouwens.