Te makkelijk wildstylez natuurlijk!
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
we kunnen deze week de poll net zo goed niet doen en stemmen over hoelang iedereen ze broodje bapao in de magnetron doet, want dit is nu al een verloren zaak voor de rest 
Wildstylez - Feedback/Delay Distortion (SSL020)
Lekkere plaatjes
.
Lekkere plaatjes
Wildstylez, niet alleen omdat de rest saai is, maar ook omdat Feedback wel een vette track is! 
Wildstylez, rest is bagger maar wildstylez is kwalitief goed dus, vorige week had ie bij mij ook gewonnen.
Wildstylez - Feedback, prima dat wildstylez eens wat anders doet maar ik wordt echt niet warm van dit nummer, hetzelfde geldt ook echt voor Delay Distortion.
Joshua Hiroshy - Gitano / Oops (POLL310) is daarom mijn keuze, ookal is het wel aleen voor Oops..
Joshua Hiroshy - Gitano / Oops (POLL310) is daarom mijn keuze, ookal is het wel aleen voor Oops..
echt?Nairobi wrote:ik kies uhhm
wildstylez?
ik ook natuurlijk
wildstylez
Wildstylez gekozen voor Feedback, aardig leuke track.
-
D
hahahahaha deze week is niet moeilijk
Delay Distortion/Feedback

Delay Distortion/Feedback
DarkSymphony wrote:hahahahaha deze week is niet moeilijk![]()
Delay Distortion/Feedback![]()
![]()
![]()
DoubleDutch wrote:Wildstylez, vorige week had ie bij mij ook gewonnen.
Wildstylez - Feedback/Delay Distortion (SSL020
Dit dusDoubleDutch wrote:Wildstylez, rest is bagger maar wildstylez is kwalitief goed dus,
tjah niet echt moeilijk dit, maar dat komt weer door de zwakte van de andere tracks
Wildstylez dus
Wildstylez dus
Kryptica wrote:Vorige week is nipt gewonnen door Josh & Wesz met de nummers Oblivion / Rauwe Brok / Let's Get Dirty op Hardcopy Records.
Wildstylez, geen moeilijke keuze.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Vooral voor Delay Distortion omdat er ongelofelijk vette drive in die plaat zit!Almighty wrote:Eitje ditWildstylez!
Wildstylez. Maar niet omdat DD nou zo goed is...
Dakpan wrote:Wildstylez. Maar niet omdat DD nou zo goed is...
Ik stem niet.....Het heeft geen nut meer om te stemmen.
WS (waar ik nl om zou stemmen) wint toch al en de rest is gewoon minder.
Dan maakt 1 stem meer of minder ook niets meer uit....
wat een opmerkingtafkan wrote:Ik stem niet.....Het heeft geen nut meer om te stemmen.
dit slaat nergens op haha