Waar heb jij op gestemd dan? roots of evil, dat is alles behalve een bas..Mol wrote:Snap niet dat mensen stemmen op een nummer dat BassBoom heet, terwijl er nauwelijks bass in zit
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
HHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2009
- last seen May 2013
alles behalve bass? dan is ie dus wel cool, gaaf, hard, vet, super, chill, fijn, origineel, lekker!Hardheadz wrote:Waar heb jij op gestemd dan? roots of evil, dat is alles behalve een bas..Mol wrote:Snap niet dat mensen stemmen op een nummer dat BassBoom heet, terwijl er nauwelijks bass in zit
Haha waar zie je me voor aan
J&W, al is dat ook niet heel overtuigend.
-
O
Ik stem deze week niet; er zit niets tussen.
@Opperhoofd, spreekt dit citaat je niet aan dan?Gangsterdwerg wrote:Ik stem op de gene die het dichtst bij de psyko pukkels zit. Goddomme wat heb ik een hekel aan die nummers van hun. Met hun kinderachtige kut vocals!!! Onbegrijpelijk dat die op nummer 1 staan. Ik ga nu voor J&W en als The Roots hoger dan hun komt dan verander ik mijn stem daarin. ANTI PSYKO PUNKZ!!!!
Dat is echt te kinderachtig voor woorden als ik heel eerlijk mag zijn.Mol wrote:@Opperhoofd, spreekt dit citaat je niet aan dan?Gangsterdwerg wrote:Ik stem op de gene die het dichtst bij de psyko pukkels zit. Goddomme wat heb ik een hekel aan die nummers van hun. Met hun kinderachtige kut vocals!!! Onbegrijpelijk dat die op nummer 1 staan. Ik ga nu voor J&W en als The Roots hoger dan hun komt dan verander ik mijn stem daarin. ANTI PSYKO PUNKZ!!!!
In principe is het dat ook. Maar die vocals zijn dan ook te kinderachtig. Beats that make me go boom pappi..
God god.. hoe zwak wil je dit genre hebben? En dan ook nog het nummer BassBOOM noemen..
In dit geval vind ik het gerechtvaardigd om zo te stemmen.
God god.. hoe zwak wil je dit genre hebben? En dan ook nog het nummer BassBOOM noemen..
Maar waarom zou je stemmen op een nummer wat niet jou favoriet is omdat je het een ander nummer niet gunt? Dat slaat werkelijk nergens op. Dat is al een keertje eerder gebeurd en dat vond ik eigenlijk al niet kunnen.Mol wrote:In principe is het dat ook. Maar die vocals zijn dan ook te kinderachtig. Beats that make me go boom pappi..
De vocals komen gewoon uit een housetrack en vind ik op zich prima passen. Het nummer bassboom noemen zou eventueel wel wat met de vocals te maken kunnen hebben
Kies nou gewoon wat je eigen favoriet is. Dat mensen het er niet mee eens zijn houd je toch wel. Om dan er zo tegen in te gaan is gewoon het ondermijnen van een concept als je het mij vraagt.
Het blijft als nog tegenstrijdig, de bass gaat niet boom. Stop dan die vocals er ook niet in.Khadber wrote: De vocals komen gewoon uit een housetrack en vind ik op zich prima passen. Het nummer bassboom noemen zou eventueel wel wat met de vocals te maken kunnen hebben.
En precies dat hele house-achtige gevoel dat je door die vocals krijgt, is iets waar ik naargeestige rillingen
van krijg. Juist dat publiek, juist de sfeer op dat soort feestjes; wil ik niet bij hardstyle zien, horen of voelen.
PS: Heb zelf wel gewoon uit eigen motivatie gestemd, maar ik snap je punt wel. Het haalt wel het concept wat onderuit.
Juist de grootste hardstyle-liefhebbers en feestgangers zingen het hardste mee met al die PsykoPunkz vocals. Lekker belangrijk joh
Ik vind het ook de lekkerste track van deze week.
Ik vind hem ook gewoon leuk, en ook op Thrillogy vond ik het best leuk klinkendawasiknie wrote:Juist de grootste hardstyle-liefhebbers en feestgangers zingen het hardste mee met al die PsykoPunkz vocals. Lekker belangrijk johIk vind het ook de lekkerste track van deze week.
Op Thrillogy vond je wel meer leuk klinken denk

Charly Lownoise & Mental Theo vond ik tegenvallendawasiknie wrote:Op Thrillogy vond je wel meer leuk klinken denk![]()
Het maakt mij niet uit of The Roots winnen of J&W. Ik vind dat allebei strakke releases en ik zou er sowieso niet tussen kunen kiezen. Ik vind die Psyko Punkz de laatste tijd alleen zó slecht dat ik ze echt niet gun om te winnen. De vocals echt van het niveau van een 4-jarige. En altijd dezelfde kick. Melo's zijn echt slecht en ongeinspireerd. En dan staan ze ook nog eens op Qlimax! En al het dagjesvolk vind ze de bomb. En draaien kunnen ze trouwens ook niet. Veel fouten met de gain en de effectjes die ze proberen te gebruiken. Bassboom is gewoon echt een paupertrack ik snap ook niet wat alle DJ's er aan vinden want hij wordt veel gedraaid, zaterdag 3x gehoord, 3x 4 minuten met m'n armen over elkaar gestaan. Ben blij dat J&W nu 1 stem meer hebben want die release verdient het echt 10x zo hard! Let's Get Dirty is tenminste een originele track en ook nog eens een hele goeie! Oblivion en Rauwe Brok zijn ook wel leuk dus.Khadber wrote:Maar waarom zou je stemmen op een nummer wat niet jou favoriet is omdat je het een ander nummer niet gunt? Dat slaat werkelijk nergens op. Dat is al een keertje eerder gebeurd en dat vond ik eigenlijk al niet kunnen.Mol wrote:In principe is het dat ook. Maar die vocals zijn dan ook te kinderachtig. Beats that make me go boom pappi..
De vocals komen gewoon uit een housetrack en vind ik op zich prima passen. Het nummer bassboom noemen zou eventueel wel wat met de vocals te maken kunnen hebben.
Kies nou gewoon wat je eigen favoriet is. Dat mensen het er niet mee eens zijn houd je toch wel. Om dan er zo tegen in te gaan is gewoon het ondermijnen van een concept als je het mij vraagt.
Roots of Evil is gewoon de beste
Nee, serieus; Roots gaat gewoon het hardste voor mij
Josh & Wesz ben ik normaal het vetst, maar deze release kon mij niet echt bekoren. Psyko Punkz ben ik ook fan van, maar deze release gaat wel snel vervelen.
Roots kan ik gewoon 20 keer horen zonder dat die echt gaat vervelen
Nee, serieus; Roots gaat gewoon het hardste voor mij
Roots kan ik gewoon 20 keer horen zonder dat die echt gaat vervelen
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Kijk dat is eens onderbouwend!Gangsterdwerg wrote: Het maakt mij niet uit of The Roots winnen of J&W. Ik vind dat allebei strakke releases en ik zou er sowieso niet tussen kunen kiezen. Ik vind die Psyko Punkz de laatste tijd alleen zó slecht dat ik ze echt niet gun om te winnen. De vocals echt van het niveau van een 4-jarige. En altijd dezelfde kick. Melo's zijn echt slecht en ongeinspireerd. En dan staan ze ook nog eens op Qlimax! En al het dagjesvolk vind ze de bomb. En draaien kunnen ze trouwens ook niet. Veel fouten met de gain en de effectjes die ze proberen te gebruiken. Bassboom is gewoon echt een paupertrack ik snap ook niet wat alle DJ's er aan vinden want hij wordt veel gedraaid, zaterdag 3x gehoord, 3x 4 minuten met m'n armen over elkaar gestaan. Ben blij dat J&W nu 1 stem meer hebben want die release verdient het echt 10x zo hard! Let's Get Dirty is tenminste een originele track en ook nog eens een hele goeie! Oblivion en Rauwe Brok zijn ook wel leuk dus.
Wat betekent een titel tegenwoordig nog voor een track? Kijk naar namen zoals Harde Rag, Rauwe Brok, en vanmiddag zag ik zelfs een "Sloopvergunning".Mol wrote: Het blijft als nog tegenstrijdig, de bass gaat niet boom. Stop dan die vocals er ook niet in.
In Age of Reverse bass roepen ze zelfs Nu-style

haha ik hoor altijd newdawasiknie wrote:In Age of Reverse bass roepen ze zelfs Nu-style
Retespannend! Naar mijn mening zou BassBoom onterecht de winnaar zijn mocht het zover komen.
Ik deel het liefste mijn credits tussen Roots of Evil & Oblivion. Maar dat is helaas niet mogelijk dus Josh & Wesz hebben toch mijn stem gekregen!
Ik deel het liefste mijn credits tussen Roots of Evil & Oblivion. Maar dat is helaas niet mogelijk dus Josh & Wesz hebben toch mijn stem gekregen!
Josh & Wesz - Oblivion/Rauwe Brok/Let's get dirty (HC021) KOM OP!!! 
Okay.. Mensen die dus van stem aan het wisselen zijn.. Niet echt heel chic.
-
A
Ik vind Psyko Punkz wel vet, ben ik nu ook een dagjesmens?Gangsterdwerg wrote:
Het maakt mij niet uit of The Roots winnen of J&W. Ik vind dat allebei strakke releases en ik zou er sowieso niet tussen kunen kiezen. Ik vind die Psyko Punkz de laatste tijd alleen zó slecht dat ik ze echt niet gun om te winnen. De vocals echt van het niveau van een 4-jarige. En altijd dezelfde kick. Melo's zijn echt slecht en ongeinspireerd. En dan staan ze ook nog eens op Qlimax! En al het dagjesvolk vind ze de bomb. En draaien kunnen ze trouwens ook niet. Veel fouten met de gain en de effectjes die ze proberen te gebruiken. Bassboom is gewoon echt een paupertrack ik snap ook niet wat alle DJ's er aan vinden want hij wordt veel gedraaid, zaterdag 3x gehoord, 3x 4 minuten met m'n armen over elkaar gestaan. Ben blij dat J&W nu 1 stem meer hebben want die release verdient het echt 10x zo hard! Let's Get Dirty is tenminste een originele track en ook nog eens een hele goeie! Oblivion en Rauwe Brok zijn ook wel leuk dus.