Ik ook, de andere tracks deze week doen me niet veel, terwijl F.N.W. wel vet is.flevoboys wrote:Gekozen voor : A-Wak - F.N.W / Imagination (BLU163)
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Origins Of Life , heerlijk
Gelijk weer volop zin in vanavond
Gelijk weer volop zin in vanavond
-
BHardtraxxer
- 252 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
Vyolet - Find U EP..
Alleen voor Disco Ball.
Alleen voor Disco Ball.
GROTE twijfel tussen A-Wak en Shockerz:
A-Wak was erg goed, maar Shockerz blijft goed hangen... gekozen voor....
Shockerz - My Muzic..... die plaat is win
A-Wak was erg goed, maar Shockerz blijft goed hangen... gekozen voor....
Shockerz - My Muzic..... die plaat is win
-
RHardtraxxer
- 122 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
Wordt wel spannend wie er wint! 
Ik wist het meteen toen ik My Muzic hoorde, alleen mocht 'muzic' wel juist getypt worden 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
"typo"Nixxus wrote:Ik wist het meteen toen ik My Muzic hoorde, alleen mocht 'muzic' wel juist getypt worden
Tja, Fusio had mijn verwachtingen zeker waargemaakt en was het leukste feest ooit. Maar het was niet het beste feest ooit, dus wat te doen...Chukkels wrote:Vind het allemaal niks eigenlijk, maar...
Ik beloof bij deze plechtig dat als Fusion mijn verwachtingen van het beste feest aller tijden gaat waarmaken zaterdag, dat mijn stem naar hun zal gaan!
Na Fusion denk ik niet dat ze mijn stem nog verdienen, maar het label eigenlijk wel
tijd voor een nieuwee
en pavo gaat hem dik winnen
en pavo gaat hem dik winnen
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vanavond!Oxbow wrote:tijd voor een nieuwee