Your are not going crazy, you are going fucking insane 
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
vind die abyss & judge wel een fijn plaatje 
-
A
Zany
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Moet Deepack and Josh & Wesz hier niet bij? Of zit ik helemaal verkeerd en hoort dat dan bij de volgende week?
Zany heeft btw ook mijn stem
KSwoosh wrote:deze week zou ik graag een optie zien: geen van alle...
wat een slechte nummers allemaal...
ZANY HEERST!
Toch die Showtek Remix van Marcel Woods gekozen. Zany vind ik niks voor thuis en ik kom bijna nooit op feesten, en die remix is gewoon heel origineel.
ZuchtJolleNL wrote:Toch die Showtek Remix van Marcel Woods gekozen. Zany vind ik niks voor thuis en ik kom bijna nooit op feesten, en die remix is gewoon heel origineel.
After five minutes your like wtf is that!
En dat was precies wat ik dacht toen ik hem de eerste keer hoorde!
En dat was precies wat ik dacht toen ik hem de eerste keer hoorde!
Vazard - Orange Tree is erg lekker, maar kan niet tippen aan Zany - Psychedelic Trip 
Moet eerlijk zeggen dat ik die remix weinig onder vind doen voor Psychedelic TripMol wrote:ZuchtJolleNL wrote:Toch die Showtek Remix van Marcel Woods gekozen. Zany vind ik niks voor thuis en ik kom bijna nooit op feesten, en die remix is gewoon heel origineel.
Volgende week eindelijk StrikeLyst wrote:Zany - Psychedelic Trip
Hoog BPM staat niet garant voor hardheid.Mike-O wrote:De outro is zelfs harder (hoger BPM) dan de gemiddelde hardstyle-trackInno wrote:Dubbelpost
Dus:Das geen hardstyleJust4Music wrote:the bottle (showtek remix)![]()
OT: Zany, duh.
Psychedelic Trip natuurlijk. Volgende week Strike of de volgende Fusion lijkt me dan 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Jup, next weekJossi_Moto wrote:Moet Deepack and Josh & Wesz hier niet bij? Of zit ik helemaal verkeerd en hoort dat dan bij de volgende week?
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Zany ofcourse!
-
D
Zany natuurlijk 
zany! vooral door de, in mijn ogen, rare opbouw van de plaat 
Heb op showtek gestemd.. geinig plaatje, rest doet me bar weinig! Zany plaat lijkt te veel op Purify Your Senses..
Zany gestemd, al vind ik The Bottle (Showtek RMX) ook wel lekker 
Mannonymous wrote:Heb op showtek gestemd.. geinig plaatje, rest doet me bar weinig! Zany plaat lijkt te veel op Purify Your Senses..