Scary Noises / Chemical
but Awake / Elemts zijn ook baas
but Awake / Elemts zijn ook baas
oke dat slaat ook echt nergens op..Teknizion wrote:Als je niet op Scary Noises stemt verdien je de doodstraf!
gaat wel een beetje ver dit ...Teknizion wrote:Als je niet op Scary Noises stemt verdien je de doodstraf!
Same here, alleen dan voor Awake. We zijn wel 1 van de weinige.Maximize wrote:Toch voor Elements gegaan. Die melodie
Je hoeft jezelf natuurlijk niet te verantwoorden, maar zou je in het topic over SSL016 aan kunnen geven waarom enzo? Ik snap best dat iedereen zijn eigen smaak heeft enzo, maar, (no offense), ik zie bij deze platen niet in wat iemand er zo boeiend aan zou kunnen vinden, terwijl ik dat meestal wel heb bij platen die ik niet leuk vind.Pithune wrote:die had ik ook moeiteloos kunnen stemmen, maar die collaborative heeft 3 tracks, vind ze allen geweldig, wacht er ook al een flinke tijd op... ben zeer blij dat ze nu eindelijk uit zijn!!PNXRMX wrote:Srsly? Ik weet dat je Toneshifterz geweldig vindt, maar stem dan op Da BiDniZ, waar wel wat originaliteit in zitPithune wrote:Bioweapon & Toneshifterz - Collaborative E.P.
@ Pithune: +1..... Two worlds collide is lekker hard en Beat Conductor is heerlijk energiek.Pithune wrote:gaat wel een beetje ver dit ...Teknizion wrote:Als je niet op Scary Noises stemt verdien je de doodstraf!
ik vind Slim Shore ook meesterlijk, maar die release van bio en toneshifterz wacht ik heel lang op.
als losse tracks misschien niet, maar toen ik ze voor 't eerst hoorde ik een set met allemaal andere toneshifterz tracks erbij klonken ze waanzinnig goedPNXRMX wrote:Je hoeft jezelf natuurlijk niet te verantwoorden, maar zou je in het topic over SSL016 aan kunnen geven waarom enzo? Ik snap best dat iedereen zijn eigen smaak heeft enzo, maar, (no offense), ik zie bij deze platen niet in wat iemand er zo boeiend aan zou kunnen vinden, terwijl ik dat meestal wel heb bij platen die ik niet leuk vind.
Niet huilen..Pithune wrote:gaat wel een beetje ver dit ...Teknizion wrote:Als je niet op Scary Noises stemt verdien je de doodstraf!
Doe jij der wat aan dan?Mol wrote:Niet huilen..Pithune wrote:gaat wel een beetje ver dit ...Teknizion wrote:Als je niet op Scary Noises stemt verdien je de doodstraf!
dus jij vind dat zo'n uitspraak wel kan op een site?Mol wrote:Neem niet alles zo serieus chef.
Mol wrote:Ja, hij zit toch niet achter z'n pc alle IP's op te zoeken om vervolgens bij iedereen thuis langs te gaan
om iedereen met een bijl door het midden te hakken? Je weet op wat voor manier het gezegd is,
en wat hij er mee bedoeld te zeggen. Dat die release gewoon owned.
Mij ook. Wie er niet op stemt, verdient de doodstraf. Gewoon om t principe!Pithune wrote:Mol wrote:Ja, hij zit toch niet achter z'n pc alle IP's op te zoeken om vervolgens bij iedereen thuis langs te gaan
om iedereen met een bijl door het midden te hakken? Je weet op wat voor manier het gezegd is,
en wat hij er mee bedoeld te zeggen. Dat die release gewoon owned.![]()
't ging om 't principe