Vind Freq. en The Rebels van de zelfde kwaliteit, super!
Alleen de The Rebels-release wint het voor mij 
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
Frequencers 
beetje lafjes Mol! je bent een fusion fan of je bent het nietMol wrote:Ik onthou me van stemmen deze week. Voor mij geen duidelijke winnaar.
Ik vind deze Fusion release maar laf. Niet genoeg herrie! Al ben ik fan van Fusion.
Dat is zeker waarLyst wrote:Wavolizer heeft wel genoeg herrie
Maar toch ga ik voor The r3bels, Another Blackout legt het af tegenover Bionicle en Temptation, maar ook maar met een zeer klein verschil ...
Absoluut The R3bels, stuk voor stuk fantastische platen, en een heerlijke beukplaat (Bionicle).
Hoewel de Frequencerz release ook aardig is, toch een stukje minder.
Hoewel de Frequencerz release ook aardig is, toch een stukje minder.
Pfoe, Frequencerz of The R3bels, toch weer een lastige.
Maar ik ga vor The R3bels gegaan
Maar ik ga vor The R3bels gegaan
Econz wrote:Ik ben ook voor The R3bels gegaan..
-
S
Toch maar the R3bels, aangezien dat ook nog eens ene 4 tracker is.
Frequencerz - Phaser/Driver 
1e x toen ik Driver hoorde ging zat toch een partij los te gaan achter mijn beeldschermpje
.
1e x toen ik Driver hoorde ging zat toch een partij los te gaan achter mijn beeldschermpje
toch maar voor wavolizer gestemd al zat ik erg te twijfelen tussen deze en die van the r3bels
Wavolizer gestemd, alhoewel ik Bionicle ook echt goed vind. Driver klinkt ook best lekker.
Toch vind ik Gender Devide beter.
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
nu jij nog maatjeNeilio wrote:Pepiquencerz natuurlijk