Dus?wrote:Free Release?wrote:Waar is Pandorum?
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Enkel officiële releases, anders zou elke amateur producer een gratis track kunnen weggeven en dan zou die er ook in moeten.
Ja maar, niet elke amateur producer zit toch bij een label? Je zou ook kunnen zeggen dat de producer bij een erkend label zou moeten zitten.wrote:Enkel officiële releases, anders zou elke amateur producer een gratis track kunnen weggeven en dan zou die er ook in moeten.
Volgens mij hebben andere Free Releases er ook in gestaan hoor?
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Nee.wrote:Volgens mij hebben andere Free Releases er ook in gestaan hoor?
Je hebt gelijk. Zat er even aan te denken dat andere er ook in stonden vanwege Summer In The City, maar Part 2 is natuurlijk wél gewoon te koop.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Dat dus. Free Releases hebben nog nooit in de TOTW gestaan, net hetzelfde als Albums!wrote:Enkel officiële releases, anders zou elke amateur producer een gratis track kunnen weggeven en dan zou die er ook in moeten.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Ik word gek van die kut releases, 
Volgende week wint Ran-D. Of er moet iets heel bijzonders gebeuren. 
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Wel jammer dat Raw Style het dan niet wordt.
Die is nog niet officieel releasedwrote:Wel jammer dat Raw Style het dan niet wordt.
Volgende week ook nog niet?wrote:Die is nog niet officieel releasedwrote:Wel jammer dat Raw Style het dan niet wordt.
Abyss & Judge - To Connect / New Generation (DMW055)
Mercurial Virus - X-Virus
Omdat ik mezelf deze plaat nog wel veel vaker zie draaien!
Omdat ik mezelf deze plaat nog wel veel vaker zie draaien!
Matige releases deze week
.
Ik ga toch voor The Vision vanwege Bassleader Anthem, al is Scaler - Spectral wel een leuk plaatje.
Ik ga toch voor The Vision vanwege Bassleader Anthem, al is Scaler - Spectral wel een leuk plaatje.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Time will tell!wrote: Volgende week ook nog niet?
Trieste mensen, Abyss & Judge verdienen het keihard met deze release!
De release van The Vision is -1.
Trieste post...wrote:Trieste mensen, Abyss & Judge verdienen het keihard met deze release!
Nee ik denk dat Ran-D wel wint haha.wrote:Volgende week ook nog niet?wrote:Die is nog niet officieel releasedwrote:Wel jammer dat Raw Style het dan niet wordt.
Dan toch maar The Vision gestemd. Maar er zit nou niet bepaald iets bij wat ik vaak zou luisteren.