Dus?Dj Skitzo wrote:Free Release?Chukkels wrote:Waar is Pandorum?
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Enkel officiële releases, anders zou elke amateur producer een gratis track kunnen weggeven en dan zou die er ook in moeten.
Ja maar, niet elke amateur producer zit toch bij een label? Je zou ook kunnen zeggen dat de producer bij een erkend label zou moeten zitten.Kryptica wrote:Enkel officiële releases, anders zou elke amateur producer een gratis track kunnen weggeven en dan zou die er ook in moeten.
Volgens mij hebben andere Free Releases er ook in gestaan hoor?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Nee.Chukkels wrote:Volgens mij hebben andere Free Releases er ook in gestaan hoor?
Je hebt gelijk. Zat er even aan te denken dat andere er ook in stonden vanwege Summer In The City, maar Part 2 is natuurlijk wél gewoon te koop.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dat dus. Free Releases hebben nog nooit in de TOTW gestaan, net hetzelfde als Albums!Kryptica wrote:Enkel officiële releases, anders zou elke amateur producer een gratis track kunnen weggeven en dan zou die er ook in moeten.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ik word gek van die kut releases, 
Volgende week wint Ran-D. Of er moet iets heel bijzonders gebeuren. 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wel jammer dat Raw Style het dan niet wordt.
Die is nog niet officieel releasedtomb wrote:Wel jammer dat Raw Style het dan niet wordt.
Volgende week ook nog niet?Dakpan wrote:Die is nog niet officieel releasedtomb wrote:Wel jammer dat Raw Style het dan niet wordt.
Abyss & Judge - To Connect / New Generation (DMW055)
Mercurial Virus - X-Virus
Omdat ik mezelf deze plaat nog wel veel vaker zie draaien!
Omdat ik mezelf deze plaat nog wel veel vaker zie draaien!
Matige releases deze week
.
Ik ga toch voor The Vision vanwege Bassleader Anthem, al is Scaler - Spectral wel een leuk plaatje.
Ik ga toch voor The Vision vanwege Bassleader Anthem, al is Scaler - Spectral wel een leuk plaatje.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Time will tell!katamaran wrote: Volgende week ook nog niet?
Trieste mensen, Abyss & Judge verdienen het keihard met deze release!
De release van The Vision is -1.
Trieste post...Flip27 wrote:Trieste mensen, Abyss & Judge verdienen het keihard met deze release!
Nee ik denk dat Ran-D wel wint haha.katamaran wrote:Volgende week ook nog niet?Dakpan wrote:Die is nog niet officieel releasedtomb wrote:Wel jammer dat Raw Style het dan niet wordt.
Dan toch maar The Vision gestemd. Maar er zit nou niet bepaald iets bij wat ik vaak zou luisteren.