Dikke bleek, heerlijk nummer 
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
PHardtraxxer
- 89 posts member since 2009
- last seen Jul 2013
-
NHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2009
- last seen Apr 2011
noisecontrollerssssssssssss 
Je mag niet op jezelf stemmen.Noisecontroller92 wrote:noisecontrollerssssssssssss
:') :')
Wat een geweldige foto, en idd dawasiknie, raar dat zo weinig mensen op die e.p. van Toneshifterz stemmen, terwijl In Darkness en Elektro Shock zoooooooooooooo veel beter zijn dan die Decibel anthem, maar dat is natuurlijk weer smaak héEdwinn wrote:
DIKKE BLEEK VOOR JE ANUS!
Deze is weer spannend tussen Dikke Bleek en het Decibel Anthem! 
Hopen op Dikke Bleek!
Hopen op Dikke Bleek!
-
DHardtraxxer
- 100 posts member since 2010
- last seen Mar 2011
Ook deze week op Toneshifterz gestemd 
Ik ga toch voor Dikke Bleek, elke keer als ik die plaat hoor kan ik helemaal uit mn dak gaan, dit heb ik met de
andere platen minder.
SUmmer in the city is leuk, klinkt lekker but thats it for me niet meer niet minder.
Toneshifterz release zijn voor mij lekkere wegluister plaatjes.
De rest kan mn aandacht niet trekken.
andere platen minder.
SUmmer in the city is leuk, klinkt lekker but thats it for me niet meer niet minder.
Toneshifterz release zijn voor mij lekkere wegluister plaatjes.
De rest kan mn aandacht niet trekken.
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
Summer in the City, Dikke Bleek zat ik paar maanden geleden op te wachten en de nieuwe release van Noisecontrollers brengt een echt zomergevoel in me los 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Dan toch voor decibel anthem gekozen 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Track die ik het meeste beluisterd heb! In/outro zijn lekker. Midintrokicks! (y) Mooi opbouw naar de Climax. Geen halve minuut break: +1 Luisterd lekker weg + geeft een leuk sfeer! : )freddyadu8 wrote:Dan toch voor decibel anthem gekozen